niedziela, 18 listopada 2012

119-120 + zamówienia

[soundtrack]

Cześć człowiekom grafiki blogowej!

Jak ktoś nie lubi musicalu Roma, nie radzę włazić w soundtrack. Mam ostatnio małą manię na punkcie tego utworu, a zwłaszcza końcówki.

Do rzeczy. Mama dla Was dwa nagłówki wolne i dwa zamówienia.
Oto i nagłówki wolne:
 119.
  Kategoria: Magiczne

120.

Kategoria: Magiczne/Marzenia

Na pierwszym jest trochę puściej niż podejrzewałam, że będzie, ale i tak ten mi się bardziej podoba.

Zamówienia:

Dla Niewidzialnej:
Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu. En, kolor tła czarny albo szary, Twój wybór ;)

TheKarolajna_24
Do tego mam też kolor tła: 04a3c7, ale jak dasz inny to też będzie w porządku.

Dziękuję za uwagę, życzę miłego dnia ;)

2 komentarze:

  1. Dziękuję Ci bardzo :) Co do koloru tła, to jeszcze nie jestem pewna ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ładny drugi nagłówek wolny, mój faworyt! ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!