poniedziałek, 19 listopada 2012

124-125 Breaking Dawn

Cullen's Family (124)
Pobierz szablon 
Jestem naprawdę dumna z tego szablonu, ponieważ po obejrzeniu tej części sagi byłam pod wielkim wrażeniem pracy reżysera i aktorów. Nadal nie mogę odpocząć od tych wszystkich scen, które mam w głowie. Dziękuję za te 10 godzin w kinie i przespanie "Księżyc w nowiu" oraz "Zaćmienia".

Bells (125)
Ten szablon również mi się podoba, ale już nie tak bardzo jak poprzedni. Co prawda przy ustawianiu go wystąpiły małe problemy z przeglądarką, ale dałam radę. Dla mnie Edward przy Belli zbrzydł, a Nessie po prostu teraz jest słodziusia. A i tak nic nie pobije sceny z wizją Alice i tego jak Bella biła Jacoba.


Chciałam się bardzo serdecznie z każdym przywitać. Cieszę się, że zostałam przyjęta na okres próbny, za opóźnienie z dodaniem postu przepraszam - czas mi nie pozwalał na bawienie się w fotoszopku. Zamówienie, które Ruda przesłała mi na GG - dodam następnym razem. Powód? Brak wizji artystycznej.

1 komentarz:

  1. Witaj koleżanko z ławki stażu :D
    No kurcze, kocham szablony *-* Muszę się nauczyć je robić, koniecznie!
    Pierwszy podoba mi się bardziej, bo jest na nim Nessie <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!