środa, 7 listopada 2012

96 - 100. Music is my addiction.

Witam serdecznie! Dziś mam dość sporo nagłówków, więc cieszcie się ludzie.

96. Breaking Benjamin

Kategoria: Męskie
Dzisiaj się trochę na swoją ulubioną muzyczkę uwzięłam, a więc oto nagłówek zespołu Breaking Benjamin. Cytat w nagłówku pochodzi z "Dear Agony".

97. Billy Talent

Kategoria: Męskie
Czyli jeden z moich ulubionych zespołów. Niezbyt znany, bo z tego co wiem mało kto o nich słyszał. Pod koniec wakacji byłam nawet na ich koncercie i muszę przyznać, że nie był to jakiś wielki stadion, jak to się dzieje na większości koncertów, a jedynie mała sala w pobliskim The Academy. Sala miała może 10m na 10m. Niestety rodzice nie pozwolili mi zostać po koncercie, żeby z nimi porozmawiać (byłoby to już koło 3 w nocy). Ale mimo wszystko, Ben jest moją miłością ;)
Tekst w nagłówku pochodzi z "Perfect World".

I ostatni nagłówek który ma coś z muzyką wspólnego:
98. Marylin Manson - "A lot of people don't want to make their own decisions. They're too scared. It's much easier to be told what to do."

Kategoria: Męskie
Jak mówiłam w poprzedniej notce, Manson to jeden z moich ulubionych wokalistów. Nagłówek prosty, ale mi się podoba.

99. I'm Loki, God of Mischief.
Zrobiłam dwie wersje tego nagłówka:
z napisem
i bez napisu

Kategoria: Męskie
Szczerze mówiąc, nagłówek nawet mi się podoba. Nie użyłam zdjęć aktora, który to Lokiego odgrywał, mimo, że naprawdę go uwielbiam... Ale trafiłam na te świetne zdjęcia cosplay'owców i po prostu powstrzymać się nie mogłam.

100. We all have angels inside us...

Kategoria: Kobiece
Taki mój mały eksperyment z nowymi brushami, które sobie ściągnęłam. Nagłówek naprawdę prosty, jedynie z użyciem jednego zdjęcia.

I proszę państwa, dobiliśmy setki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!