wtorek, 4 grudnia 2012

154 - 156. Misz-masz

Witam wszystkie dziwne stwory, które zawitały na tego bloga o tak późnej porze. Lunatic spać nie może, więc co robi? Nagłówki, tak, oczywiście. A że rano do szkoły musi ruszyć swój zacny tyłek to już tam szczegół, naprawdę. Mam dziś dla was 3 kompletnie inne nagłówki.

154. Chomicki!
Kategoria: Zwierzęta
Czyli puchate stworzonka, które wszyscy kochają. Sama mam chomika, Matrix się wabi i chodzi po suficie.

155. Blond hair, red lips and the charming smile
Kategoria: Kobiety
Taki mój mały eksperyment w robieniu nagłówków w inny sposób. Efekt jest do zniesienia, nawet fajnie to wyszło ale jakoś mi tak pusto trochę.

156. Star Wars
Kategoria: Inne
Zdecydowanie jeden z najgorszych nagłówków jakie zrobiłam, a przynajmniej najbardziej odbiegający od mojej wizji. Nie tak sobie go wyobrażałam, nie taki miał być. Nie jest tragiczny, ale jakiś niespójny.

No nic, dobranoc. Bo szkoła wzywa, brr.

1 komentarz:

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!