sobota, 15 grudnia 2012

164 - 165. And I dream away... + zamówienie dla Tryfonki

Homeland - Carrie Mathison. 
kategoria: kobiety

Czyli chyba jedyny serial który oglądam regularnie. Świetna historia, mimo, że właśnie wyszedł już drugi sezon, a trzeci kręcą. Coś mi się wydaje, że ten serial nigdy mi się nie znudzi. Nagłówek podobny do kilku innych, poprzednich, ale po prostu naprawdę podoba mi się taki sposób przedstawiania postaci.

Miejsce wzięte prosto z horroru.
kategoria: inne

Czyli Lunatic i jej bezsenność po raz kolejny. Szczerze mówiąc, to mi się nawet ten nagłówek podoba.

I zamówienie dla Tryfonki:
wersja #1:
wersja #2:

w razie jakichkolwiek problemów proszę zgłaszać się do moich koleżanek - ja będę niedyspozycyjna do czwartku/piątku ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!