sobota, 1 grudnia 2012

Podsumowanie: listopad 2012



Cześć wszystkim nagłowkocholikom!
Kończy się kolejny miesiąc, więc należy napisać kolejne podsumowanie i tym samym ogłosić kilka istotnych spraw.
Zacznijmy jednak standardowo, od ilości nagłówków/szablonów na każdą autorkę:
Ruda – 7 + 3
Lunatic – 16 + 2
Cyzia – 8 + 3
Rani Mathur – 3
Rue – 26 (!) + 2
White Robe – 4 + 1
Rue, wow!!! Tego się nie spodziewałam. Pobiłaś wszystkich na łeb na szyję, ale musisz popracować nad techniką, bo niektóre  Twoje szablony nie różnią się od poprzednich niczym, oprócz użytych obrazków. Kombinuj, próbuj, eksperymentuj, a na pewno będziesz lepsza!
Druga… jak zwykle w czubie – Lunatic! Dziewczyno, zadziwiasz mnie i to naprawdę coraz częściej. Co prawda, nagłówków jest trochę mniej niż poprzednim razem, ale i tak bardzo dużo.
Cyzia i Ruda (znaczy ja), w normie, swoje standardową ilość nagłówków dodały, niemniej Cyzia jest od tygodnia na urlopie i to pewnie też wpłynęło na zmniejszenie jej liczby notek.
White Robe, prawie dobiłaś do normy! Szkoda, że Ci się nie udało, ale mogę zrozumieć, że wykonywanie szablonów jest bardziej pracochłonne niż samych nagłówków, tym samym uznałam, że należy Ci się zaliczenie normy. Gratuluję.
Rani… Dziewczyno, zabiję Cię tępym, średniowiecznym nożem. A Lunatic mi pomoże.  Ja proszę, ja daję szansę, ale to jest tylko do czasu. Dostałaś następną możliwość stażu i obiecywałaś poprawę, a tymczasem co? Nawet normy nie wyrobiłaś! Dziewczyno, zdecyduj się, chcesz tu pracować albo nie. Drażni mnie takie podejście, wiesz?
Czas na punkty dodatkowe. W razie nie wykonania normy będę dodawała punkty ujemne – za każdy nagłówek mniej o 10 punktów, chyba że wcześniej zostaniecie usprawiedliwione. Zobaczmy:
Lunatic 20+10 = 30 pkt.
Cyzia 10+3 = 13 pkt.
Rue 44+5 = 49 pkt.
White Robe 0+5 = 5 pkt.
Rani Mathur -30+0 = -30
Rue, Twoja aktywność sprawiła, że zostajesz AUTORKĄ MIESIĄCA!!! Gratuluję! Druga, niezastąpiona Lunatic, trzecia Cyzia – dalej, dziewczyny, postarajcie się trochę! Jak widać, to wcale nie jest trudne.
Rani, Twój wynik mnie powala. Chyba Twój staż podsumuję w osobnej notce i to przez punktowe zestawienie. Ręce mi opadają.
Powyższy wynik wywołuje kolejną sprawę – podsumowanie stażu Rue i White Robe.
Na początek może Rue.
Jak już mówiłam, brakuje Ci jeszcze trochę fantazji i odwagi w robieniu nagłówków, czasem przesadzasz z ilością postaci na nagłówku i zapominasz o efektach specjalnych tekstu, czy teksturach, ale mimo wszystko dajesz radę.
Poza tym, widać, że Ci zależy, bo z 6 nagłówków, o które prosiłam, zrobiłaś 26, co jest chyba rekordowym wynikiem. Kombinujesz, prosisz o rady, udzielasz się na konferencjach i starasz się utrzymać przyjazne stosunki z całą załogą – nie mogę mieć pretensji. Zostajesz przyjęta.
White Robe.
Przy Tobie trochę dłużej się wahałam, bo szablonów zrobiłaś zdecydowanie mniej. Niemniej, bardzo zapunktowałaś sobie u mnie, kiedy sama z siebie poprosiłaś o przedłużenie stażu, bo brakowało Ci czasu.
Prywatnie bardzo Cię lubię i chyba wszyscy w załodze zgodzą się ze mną, że Twoja obecność na konferencjach jest istotna, dlatego z pewnością ciężko byłoby nam się z Tobą rozstać.
Trochę brakuje Ci jeszcze techniki. Mimo, że robisz nagłówki, to są one ubogie w zdjęcia i niewiele się na nich dzieje. Zauważyłam też, że ramki wokół pól, choć bardzo oryginalne, są u Ciebie jednakowe. Proszę, spróbuj trochę to urozmaicić, coś dodać, dołożyć jakiś filtr, nie bać się większego elementu zdjęciowego na szablonie, bo to umniejsza Twoim umiejętnościom, które zdecydowanie masz.
Pracuj, a będzie Ci to nagrodzone – zostajesz przyjęta.
Co ostatnio działo się na nagłówkowniku?
Odbyło się kilka zabawnych i pół-służbowych konferencji, na których miałyśmy okazję lepiej się poznać i zintegrować. Niestety z braku czasu i nawału pracy w szkole nie jest ich wciąż tyle, ile bym chciała, ale postaramy się nadrobić to w grudniu.
Nabór wciąż pozostaje otwarty, ale ograniczam ilość miejsc do jednego. Tak, TYLKO jeden autor więcej!
Wzięliśmy udział w dwóch sondach:
a)      Najlepsza szabloniarnia – miejsce 7 i 14 głosów
b)      Najlepszy blog graficzny – miejsce 9 i 17 głosów
Wszystkim głosującym serdecznie dziękujemy, jak na w miarę nową szabloniarnio-nagłówkownię jest to dla nas duży sukces!
Mam też przyjemność ogłosić kolejny konkurs na szatę graficzną naszej szabloniarnii. Wyznacznikami szablonu powinny być noc, gwiazdy, księżyc, zima w szerokim znaczeniu tego słowa. Dodatkowo szablon powinien być utrzymany w ciemnych kolorach i zrobiony z obrazków: po prostu fantasy. Termin nadsyłania prac to 15 grudnia. Przypominam o konieczności ustawienia szablonu na blogu.
Pozostaje kwestia mojego zastępcy i tym razem nie przedłużę terminu jego wyznaczenia. Już w połowie miesiąca byłam pewna, że moją zastępczynią zostanie Lunatic i dlatego też od jakiegoś czasu ma ona dostęp do nagłówkownika jako administrator. Jest to osoba, która się najbardziej udziela, stara się podrzucać kreatywne pomysły i jest otwarta na propozycje, a przy tym często pomaga mi zdecydować o istotnych sprawach. Jest dla mnie niesamowitym wsparciem i wiem, że o co jej nie poproszę, to postara się to wykonać. Taka osoba jest potrzebna na blogu i cieszę się, że ją mamy.
Tak więc, Lunatic i Rue gratulujemy, reszta mobilizuje się do pracy i mamy przed sobą kolejny miesiąc do przepracowania. Trzymam kciuki, żeby jak najwięcej nagłówków i szablonów się pojawiło, a nasza pozycja w sondach była jeszcze wyższa i ciesząca oko!
Autorki proszę o komentarz i niewstawianie notek do 03.12.12r.

2 komentarze:

  1. Ojej :D Nie wiedziałam, że zrobiłam aż tyle nagłówków, biorąc pod uwagę to, że opublikowałam siedem notek. Chciałam dziesięć, ale to się nadrobi :D
    No wiem, że moje nagłówki/szablony bywają nijakie :c Ale nadrobię to, pobawię się trochę i powinno być OK ;)
    White, pjona! :D
    Gratulacje, Lunatic (Ja to wiedziałam od początku...) ;P
    Zaraz biorę się do mojego ulubionego zajęcia - Kombinowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za przyjęcie do załogi.
    W tym miesiącu postaram się dodać więcej postów z szablonami, ale także zadbam o to, aby było ich więcej.
    Jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!