wtorek, 26 lutego 2013

[231-232] Lynneth!

Cześć Wszystkim, 
z tej strony Lynneth - stażystka. Nie wiem co tutaj dokładniej napisać, ale cóż, mam nadzieję, że moje prace się Wam spodobają. ^^ Mam tylko dzisiaj dwa szablony - niestety, bo mój leń... odzywa się. xD

- Naturalnie to mój ulubieniec ^^

- Hm, mój pierwszy taki, dziwny xD.


Przepraszam, że nie dodaję instrukcji jak włożyć takowy szablon, ale myślę, że wszystko jest łatwe, jakby co możecie zawsze zapytać! ;) Nie są najlepsze, ale myślę, że się komuś przydadzą. ;D

Całuję i pozdrawiam cieplutko, Wasza Lynn! xx

2 komentarze:

  1. Witaj koleżanko :D
    Jeeeeeeeeeeeeeeeżusiu, przecież to jest przecudne <3 Drugi to po prostu miód, malina, orzeszki *-*
    Ten pierwszy też fajny, ale nie lubię kolorku w tle :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No hej, hej! ;)
      Kolorek w tle miał być zupełnie inny, ale jest jaki jest :D

      Usuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!