sobota, 9 lutego 2013

Podsumowanie: styczeń 2013

Witam, witam, o zdrowie nie pytam!

Teraz jest okazja, żeby mnie zlinczować za taaaaaaaaaaaaaaaaaaakie [*pokazuje oboma rękoma*] opóźnienie w oddaniu do Waszej dyspozycji posumowania stycznia. Wiem, wiem, ja  zua, niebobra, okropniasta i w ogóle, et cetera.

Zaczniemy jak zwykle standardowo, od podsumowania działalności każdej z osobna:

Ruda 2+3 = 5
Lunatic 4+1 = 5
White Robe 0+7 = 7 (same zamówienia)
Rue 12+1 = 13
Vimilia 10+0 =10

Pierwszy raz wliczyłam w nasz mini ranking zamówienia, gdyż bez tego niektórzy autorzy nie mieliby najmniejszych szans na wykonanie normy. Myślę, że tak już zostanie, ale mimo to, apeluję o odrobinę większą aktywność  autorek na blogu, po prostu.

W tym miesiącu mimo wszystko nasza statystyka wygląda nieco lepiej niż w grudniu - mam nadzieję, że chociaż ją utrzymamy, o ile nie polepszymy! Wiecie, że warto!

Czas na punkty dodatkowe:
1. Ilość nagłówków/szablonów:
Lunatic 1/5
White Robe 2/5
Rue 4/5
Vimilia 3/5
2. SPAM:
Wszystkie po zero punktów.
3. Aktywność:
Lunatic: 2/3
White Robe: 2/3
Rue: 3/3
Vimilia: 2/3
4. Odwiedzanie/szukanie sojuszników:
Wszystkie autorki po 0 punktów.
5.  Propozycje reform, pomoc:
Lunatic: 1/2
White Robe: 0/2
Rue: 1/2
Vimilia: 0/2

Podsumowując:

Lunatic: 4/15
White Robe: 4/15
Rue: 8/15
Vimilia: 5/15

Wszystkie dziewczęta ogarnęłyście upragnione 20%! Ale ja lubię narzekać, więc:

Bardzo martwi mnie, że zupełnie nie obchodzą Was dwie z pięciu podpunktów, które decydują od niedawna o punktach dodatkowych. Zwłaszcza, że jednym z nich jest odwiedzanie sojuszników!!!
Padam na kolana i błagam o poprawę, bo jak tak dalej pójdzie to się wyalienujemy z blogosfery!

Rue, gratuluję i dziękuję za Twoją ogólną aktywność, najlepszą na nagłówkowniku. Ten blog w dużej mierze, żyje dzięki Tobie!
Reszta, przeciętnie, nic specjalnego.

Co się ostatnio działo na blogu?

Przyjęłyśmy na staż Vimilię, która powinna teraz nadstawiać oka, coby zobaczyć, że przeszła staż z wynikiem pozytywnym!
Twoje nagłówki są inne od naszych i mają w sobie coś naprawdę oryginalnego, a poza tym są dopracowane i widać, że wkładasz w nie dużo serca. Tacy ludzie, jak Ty, są nam potrzebni, bo wnoszą sporo kolorytu do treści i do naszych konferencji ;) Gratuluję za tym i zaganiam do roboty! [*pogania miotłą*].

Odbyły się 3 konferencję o średniej długości, w tym jedna zapoznawcza z Vimilią i jedna przed jej przyjęciem, a także jedna ogólna. Rozmowy integrują i podoba mi się, że jest ich coraz więcej.

W sondzie na najlepszą szabloniarnię zajęłyśmy 5 miejsce! To aż o 4 miejsca w górę w porównaniu z grudniem, jestem z nas dumna! Oby tylko tak dalej!

Lunatic i Ruda udały się na urlop, kolejno na miesiąc, i czas nieokreślony. Niemniej do każdej można wciąż napisać z zapytaniem, czy prośbą o cokolwiek, bo GG wciąż u nas dobrze funkcjonuje. :) Upraszamy o niezgłaszanie się do nich z zamówieniami podczas ich urlopu!

Nabór pozostaje OTWARTY - przyjmiemy 4 autorów!

Autorką miesiąca zostałam ja - Ruda, z czego strasznie się cieszę i bardzo dziękuję. Jeszcze dziś wieczorem pojawi się nowa sonda na autorkę miesiąca lutego, gdzie od razu będziecie mogli głosować.

15.02 zostanie rozstrzygnięty konkurs na zmianę szablonu głównego --> Vimilia, jeśli masz taką ochotę, wyślij swoją kandydaturę.
Nowy szablon będzie wyświetlany na blogu do 1 kwietnia 2013r.

Wszystkim dziękuję za uwagę i proszę o komentarz, a także niewstawianie postów do dnia 11.02.13r.
Pozdrawiam
~Ruda

3 komentarze:

  1. Raju, 13 nagłówków? TYLKO?! ;p [Tak, tak, żartuję sobie]
    Mamo, bo się zarumienię [*zawstydzona*] Dzięki wszystkim żyje Nagłówkownik, ja mam w tym jakiś tam, niewielki wkład : )
    Ups... Szczerze, to zapomniałam o sojusznikach :| Praszam, poprawę obiecuję. To samo w sprawie SPAMu.
    Brawo dla autorki miesiąca! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całego serca przepraszam za tak małą aktywność na blogu, ale nigdy nie wiem co mi dany dzień przyniesie.
    Spamować będę i to z radością. O naborze można napisać do Katalogu Graficznego, aby umieścili stosowną informację.
    Co do sojuszników - nie mam za bardzo czasu na ich odwiedzanie, ale postaram się coś z tym zrobić. ; )
    Gratuluję wygrania w sondzie. Przez chwilę miałam z Ciebie godną rywalkę. ; ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę zostałam przyjęta? Baaardzo się cieszę :)
    Postaram się poprawić co do sojuszników i SPAMu, no i mam nadzieję, że w tym miesiącu dodam jeszcze więcej nagłówków.
    Gratuluję wygrania tytułu autorki miesiąca i idę robić nagłówki, bo od tego podsumowania dostałam weny, haha :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!