sobota, 2 marca 2013

Podsumowanie: luty 2013

Witam, witam, o zdrowie nie pytam!
Z małym (dużo mniejszym niż ostatnio!) poślizgiem pojawia się podsumowanie lutego, który był nieco nieogarnięty z mojej strony, jak i całej pracy na nagłówkowniku. Szkoda. Ale po kolei.

Szablony i nagłówki:
Ruda - 1 (miesiąc na urlopie)
Lunatic - 0 (miesiąc na urlopie)
White Robe - 0 (przejście na pół-etatu)
Rue - 7
Vimilia - 11
Lynneth - 2

Suma: 21 nagłówków/szablonów.

Jest to liczba, moim skromnym zdaniem, przynajmniej niezadowalająca, gdyż po prostu jest nas za dużo, a za mało prac. Niemniej, biorąc pod uwagę okoliczności, które zaznaczyłam w nawiasach obok punktów, powiedzmy, że to tylko jednorazowy przypadek, bo miesiąc krótszy i tak dalej, i tak dalej.

Niemniej bardzo dziękuję Vimilii, która poradziła sobie świetnie i wykonała aż 7 prac ponad normę(!).
Nie bez znaczenia jest też rola Rue, która wykonała 3 prace ponad normę i udzielała się na naszym blogu, a także pomagała mi i Lunatic, gdy zaszła taka potrzeba.
Lynneth, która dołączyła do nas pod koniec marca, już zdążyła wrzucić 2 prace, co może tylko cieszyć.
Pozostaje mi Was dopingować i samej wziąć się za robotę!

Sądzę, że niesprawiedliwym byłoby tym razem rozdzielanie punktów, skoro sama niewiele w tym miesiącu robiłam dla szabloniarnii, więc zostawię to na ten miesiąc i podliczę punkty za dwa miesiące w podsumowaniu marca (lub poproszę o to Lunatic, bo miesiąc przed maturą mogę cierpieć na jeszcze bardziej chroniczny brak czasu).

Co się działo w tym miesiącu?
Ja i Lunatic udałyśmy się na urlopy, jednak był z nami kontakt i starałyśmy się podołać obowiązkom integracyjnym i organizacyjnym nagłówkownika. Lunatic zmienia status na "dostępny" i wraca z urlopu, ja niestety jeszcze chwilę pobędę na "niewidoku".

White Robe zmieniła status na "zaraz wracam", czyli przeszła na działalność półetatową. W rzeczywistości będzie to znaczyło tylko tyle, że zamówienia do niej można składać w ilości 2/miesiąc, a jej notki będą pojawiać się nieregularnie.

Przyjęłyśmy na staż nową autorkę - Lynneth, która z pewnością będzie z nami do 19.03, a mamy nadzieję na dłuższą współpracę. Trzymamy kciuki!

Do współpracy dołączyły nowa ocenialnia: dark-evaluation, oraz blog z recenzjami: zrecenzuj-opowiadanie. Witamy w gronie sojuszników :)

Czas na to, na co wszyscy czekają, czyli na wyniki sondy na najlepszą autorkę w lutym.
Różnicą 2 głosów wygrywa Vimilia!! Serdecznie gratuluję i oddaję z pokorą koszulkę lidera!

Sonda marca powinna pojawić się jeszcze dzisiaj.

Niestety w tym miesiącu katalog-graficzny nie wygenerował sondy na luty, szkoda. Nie mam czym przedłużyć podsumowania i na co ponarzekać ;p

Tyle tym razem ode mnie, jeśli czegoś zapomniałam, to podam w wiadomościach.

Autorki proszę o komentarz i niewstawianie notek do 4.03.13

Pozdrawiam,
Ruda

2 komentarze:

  1. Brawo Vim! :D
    Będzie lepiej, niż dotychczas, zobaczysz Ruda ;) Wszystkie się sprężymy i będzie gites : >
    Jeju, a ja znowu wyróżniona... *rumieni się*. I tak jest gorzej w mojej "pracy", nadzieję mam, iż będzie lepiej
    Do roboty! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo mi miło, że zostałam autorką miesiąca (; Popieram słowa Rue, będzie lepiej. Pora brać się do pracy ^_^
    I dziękuję za wyróżnienie <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!