sobota, 13 kwietnia 2013

244-248 "I'm normal"

Hej misiaki! Przyszłam do Was dziś z dwoma nagłówkami i trzema szablonami. c: Wiem, mało, ale co mi tam. To zawsze coś, prawda? Pogoda dopisuje, a ja muszę się uczyć. Niefajnie. -.- No cóż, nie zanudzam Was. Przejdźmy do szablonów. :3

Jestem z niego zadowolona, choć nie użyłam w nim żadnych innych zdjęć, prócz modelki. c: 

Chciałam zrobić z niego szablon, ale nie mogłam, bo znając życie, bym go zniszczyła, a bardzo mi się podoba *-*

Jejku, jak ja lubię ten szablon. Spędziłam nad nimi sporo czasu, bo nie pasowała mi żadna kolorystyka, ale w końcu znalazłam. :3

Nie jest to najlepszy szablon, ale ma w sobie to coś, co mi przypadło do gustu. :)

Ostatnia propozycja. Zielona, nieco mroczna, ale nawet dobra. c:

To by było dziś na tyle. Mam nadzieję, że przynajmniej jedna praca przypadła Wam do gustu. Tymczasem żegnam się i życzę miłego dnia. Ciao! x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!