środa, 24 kwietnia 2013

250-254 "And tell me a lie"

Witam państwa! :3 Przed końcem mojego stażu postanowiłam dodać ostatnią notkę. Uf, ale stres. c: Jutro ostatnia część egzaminów. Będzie dobrze, wierzę w to. 
Przygotowałam szablony o tematyce... *werble* ONE DIRECTION! Jej... Wiem, że jest wiele blogów o 1D, więc postanowiłam to wykorzystać. Uprzedzam, wszystkie szablony robione są na "jedno kopyto", toteż nie spodziewajcie się niczego ciekawego. c: Oto one:

Podoba mi się, jest taki przyjemny dla oka i jasny. c:

Och, jak ja lubię to zdjęcie Liama. *.*

Haha, te czerwone włosy. :)

Pomimo tego iż jest minimalistyczny, to naprawdę go lubię. c:

Ostatni. Wiem, dziwny jest. Jak dla mnie udany. :3

Możecie pomyśleć, że źle wycięłam postacie, ale właśnie taki efekt chciałam uzyskać. Podoba mi się on. *.* Teraz tylko czekać na to, jak ocenią mnie dziewczyny. Trzymajcie kciuki. Enjoy! ♥

9 komentarzy:

  1. Szukam od rana odpowiedniego szablonu i chyba znalazłam C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Informuję, że pobrałam zamówiony przez siebie szablon z poprzedniej notki. Autorce (Rue) bardzo za niego dziękuję. Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne !!!! < 3
    Bardzo mi się podobają :)

    +Nieziemski nowy wygląd Nagłówkownika! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Można znać powód, dla którego Lynneth opuściła Nagłówkownik? Jest moją inspiracją, że tak powiem. Nie wiecie, gdzie znajdę jej prace?

    A szablony w poście są nieziemskie, widać, że dopracowane. ;)

    Viper, naturalnie, robisz przecudowne szablony, aczkolwiek szablon główny lekko mi nie przypadł do gustu. Wydaje mi się nieco pusty, ale to tylko moje skromne odczucie, choć niebieski kolor jest jednym z moich faworytów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, mi też ten główny nie pasuje. Robiłam go chwilę przed wysłaniem go do Rudej/Kropki na konkurs na nowy wygląd i nie dopracowałam go. Nawet nie wiem, jakim cudem on wygrał. Co nie zmienia faktu, że mi to schlebia.
      Dziękuję za opinię na temat szablonów. Pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. Jestem ciekaw, w czym robisz szablony.

      Usuń
    3. Ja sam mam Photoshopa cs6 i spisuje się wspaniale, a ta "starsza" wersja jak się spisuje? :)

      Usuń
    4. Bardzo dobrze, nie narzekam na nią, aczkolwiek akcje niekiedy nie chcą się wgrywać i się wkurzam. A tak poza tym jest okay. :)
      Skąd pobrałeś cs6? Chciałam kiedyś pobrać, ale nigdzie nie umiałam znaleźć, niestety. :/

      Usuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!