poniedziałek, 29 lipca 2013

292-293 Forever in the memory

Witam ponownie! W związku z tym, że ostatnio dużo czasu spędziłam w domu zrobiłam kolejne dwa nagłówki.

292. So wonderful...


Kategoria: Kobiety

Nie wyszedł mi on zbyt dobrze, ale zdecydowałam się zamieścić tutaj. Może Wam się spodoba.

293. Forever in the memory


Kategoria: Kobiety

Według mnie ten wyszedł o wiele lepiej. Więcej czasu spędziłam na jego robieniu i nie jest tłoczno. Starałam się tak dobrać zdjęcia, żeby było ich jak najmniej, ale nie był on zwyczajny.

2 komentarze:

  1. Pracuj nad napisami, proszę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro zgłosiłam się na staż, to chyba warto coś skomentować no nie :D ?
    Ok, to może zacznijmy od pierwszego nagłówka :
    Powiem tak, nie jest zły, ale również nie jest dobry. Stocki są zdecydowanie troszkę za duże i zajmują za dużo miejsca. Nie miałabym nic przeciwko, ale w ogóle nie mam pojęcia, gdzie znajduje się tekstura. W dodatku postać nie jest jakoś świetnie wycięta. Zauważ też, że na czapkę dziewczyny nachodzi stock z tego domu, co wygląda bardzo nieestetycznie. Taki sam przypadek mamy na lewej ręce. Dopiero po bliższym przyjrzeniu się, zauważam buty, które znajdują się po prawej stronie szablonu. Zdecydowanie przesadziłaś z kryciem. Zastanawiam się również czy użyłaś jakiegoś koloringu ( jeśli źle to napisałam to przepraszam ale nie przepadam za pisaniem na fonie ). Może to banalne, ale to na pewno ulepszyło by całość :) I jeszcze ten napis. Sama mam z takim czymś problem, ale w nagłówku napis to chyba podstawa no nie ? Nie obraź się, ale wygląda on jakby był wykonany w paincie.
    A teraz przejdźmy do 2
    Hmm... Wyglądałby on zdecydowanie lepiej, gdyby postać nie była aż tak bardzo wycięta. Wiem, wiem chciałaś zrobić to bardzo dokładnie, ale to wygląda nienaturalnie, a przynajmniej mnie razi po oczach. Uwierz, że gdybyś nie wycięła jej tak dokładnie, to taka lekka poświata bijąca od postaci wygląda naprawdę bardzo ładnie :D Tak poza tym to nie polecam nakładania stocków na siebie. Mamy tutaj taki przykład: zdjęcie kota, który jest położony na zdjęciu jakiegoś mieszkania czy co to jest :P Sama widzisz jak to wygląda. I po raz kolejny albo jestem ślepa, albo po prostu nie ma tekstury i koloringu. Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile to zmienia. Na prawdę :) Jeśli chodzi zaś o napis, to naprawdę wygląda on banalnie i niezbyt pasuje do całości.
    To chyba na tyle ( hehe pisze już z 20 min. Wspominałam, że kocham pisać na telefonie :P? )
    Mam nadzieję, że nie obrazisz się za tą krytykę. Wiem, że sama nie robię idealnych nagłówków, ale chcę pomóc ci na tyle. Mam również nadzieję, że weźmiesz sobie moje rady do serca :) Tak naprawdę to ja powinnam uczyć się od ciebie, a nie na odwrót. W dodatku jesteś starsza XD
    Zawsze służę pomocą.
    PS. Przepraszam, za wiele błędów, które na pewno się wkradły :P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!