piątek, 9 sierpnia 2013

295-298 - We live, as we dream

Hej, Hay, Hello !
Dzisiaj mam nareszcie możliwość dodania jakiś nagłówków. Wiem nie są one idealne ale tak naprawdę to dopiero niedawno zaczęłam.


295  - Patience is the best  remedy


Kategoria : Kobiety
   
296 - Centymetr, albo dwa
      

    Kategoria : Inne
   
297 - We live, as we dream

Kategoria : Inne
298 - Wiecznie pod wiatr

Kategoria : Kobiety
( Pierwszy nagłówek wykonany przeze mnie jeszcze z nickiem Wiklara )

Mam nadzieję, że nie jest tak źle no nie  ? :P
Całuski od PersonalDream 

1 komentarz:

  1. Nie mogłam się doczekać, aż dodasz swój pierwszy wpis :)

    Nagłówki są świetne. Może nie są idealne, ale i tak bardzo ładnie wyglądają. Ja np. nie potrafię takich zrobić. Nie bądź taka skromna :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!