sobota, 5 października 2013

Podsumowanie: Wrzesień

Witajcie ludziska, tak, tu znowu Rue, nie mylicie się. Kropka jest chwilowo na „niedostępnym”, dlatego mnie przypadł zaszczyt pisania podsumowania.

Szablony i nagłówki:
Kropka: 0
Rue: 4
Aleks R. : 8+2 zamówienia
Trixie Verdass: 4

Suma: 16 nagłówków/szablonów

...Ktoś ma jakieś pytania?
Owszem, początek roku dał nam w kość i to nieźle, nauczyciele nie próżnują, ale... 16 nagłówków na 4 szabloniarki? SERIO?
Kropka z powodu wyjazdu na studia jest na bezterminowym urlopie, co ją usprawiedliwia.
Rue, czyli ja, również była na urlopie, szkoła.
Aleks R. jako jedyna z nas zrobiła ponad 5 nagłówków/szablonów, za co jej bardzo dziękuję.
Zaś Trixie zrobiła 4 nagłówki, jednak w połowie swojego stażu zrezygnowała z powodu nawału nauki. Pozdrawiamy i życzymy powodzenia w życiu prywatnym.

Punkty dodatkowe

Pozwólcie, że powiem po prostu: Nie słuchamy się. Nikt nie roznosi spamu, totalny null w punktach dodatkowych.

Co w trawie piszczy?

Zaczniemy od sprawy, którą nie do końca rozumiem. A mianowicie: dostałam wiadomość od Kropki, że Viper postanowiła wrócić. Tyle, że od tego czasu nie ma z nią kontaktu. Dlatego też Kropka poprosiła, żebyś się do niej odezwała, Viper.

Trixie Verdass zrezygnowała ze stażu, jak wspomniałam wyżej.

W tym miesiącu (można rzec, że w końcu) przeprowadzano sondę na najlepszą szabloniarnię września. Nagłówkownik zajął siódme miejsce!  Tak, mordeczki, możemy się cieszyć J

Teraz czas na Autorkę Miesiąca, którą zostaje... a właściwie zostają: Aleks R. na równi z Kropką! Gratulujemy!

To chyba na tyle.

Proszę autorki o komentarz i niewystawianie notek do 8 października włącznie.

Pozdrawiam,

Rue

2 komentarze:

  1. Nie wiem, jakim cudem ja zostałam też autorką miesiąca, skoro nie wstawiłam żadnej notki -.-
    Nie lubię sytuacji z Viper -.-
    Mam nadzieję, że jak się tu już ogarnę, to będzie lepiej z ilością nagłówków...
    Plasiam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, że wrzesień nie był dla nas dobrym miesiącem. Liczmy na to, żeby kolejne były lepsze.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!