czwartek, 9 sierpnia 2012

006-007 Piękno

Witam;)
Dzisiaj mam dla Was dwa nagłówki wolne, zamówienie Bellatrix, które znajdziecie w całej okazałości na jej blogu [story-of-belletrix], a także szablon (mój pierwszy tego typu na blogspocie) dla Niewidzialnej. Zaczynamy?

006. Turniej

007. Pasja
Pasja, dlatego, że to moja pasja - żużlowiec Stali Gorzów. Już dawno chciałam coś takiego wrzucić. Może Tomek Gollob następnym razem, hm?

Dla Bellatrix:
[klik]

I wygląd szablonu:

[klik]

Czekam na wasze opinie ;)

3 komentarze:

  1. Łoaaaał *_* Michael <3 Uwielbiam to!
    Aha, czyli nie tylko ja uważam, iż Bella była jedną z bardziej pozytywnych osób, tak? ;>
    Fleur... Parsknąć śmiechem idzie, jak się spojrzy na wystraszoną Delacor! ;p
    Ah, ten szablon... Booski *-*
    A może następny szablon będzie z Nielsem? :D
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu by chciała SZABLON z Nielsem, ni dy ry dy! ;p
      Wiesz, ile siedziałam nad tym szablonem dla En? Wiesz ile?!
      ;p
      Owszem, Bella była przynajmniej wyrazista, naprawdę ją lubiłam!
      Fleur, cóż, wygląda, jakby zostały jej dwie sekundy do oberwania ognistą kulą, albo co;p
      Dzięki ;)

      Usuń
    2. Wiem, wiem, tak tylko pomysł rzuciłam! ;p
      Fleur to wygląda, jakby Biebera zobaczyła xD
      A prosze, prosze ;)

      Usuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!