wtorek, 21 sierpnia 2012

008-015 Natchnienie

Witam serdecznie wszystkich! To moja pierwsza notka na tym blogu :) Jestem Rani Mathur. Więcej o mnie możecie poczytać w zakładce "Autorzy". Mam nadzieję, że moja praca na tym blogu będzie trwać długo i będzie owocna. A teraz to, co najważniejsze. W wyniku natchnienia stworzyłam więcej, niż było zaplanowane. Jako prezentację mojego stylu (a właściwie stylów, ponieważ cały czas szukam) przedstawiam wam osiem wolnych nagłówków, w tym dwa z proponowanymi szablonami. Życzę miłego oglądania.

008. New York Night


009. Kajol Devgan
Moja ulubiona aktorka z Bollywood. W Polsce znana głównie z filmów „Kabhi Khushi Kabhi Gham” oraz „Dilwale Dulhaniya Le Jayenge”.


010. Niebieska inspiracja + szablon


Szablon:
Szablon wyjściowy: Rewelacja, niebieski wariant



[nagłówek]
Pozycja: Zamiast tytułu i opisu

[tło]
Pozycja: wyśrodkowane i sąsiadująco w pionie

Układ trójkolumnowy
Szerokość całkowita: 930 pikseli
Szerokość paska prawego i lewego: 180 pikseli
Zaawansowane:
Kolor tła: #d3f4f9
Kolor tekstu: #d3f4f9
Tło stopki: #3ab5c5
Wszystkie inne tła, skosy i obramowania przezroczyste. (lub według uznania)
Czcionki według uznania.


011. Magia przypraw

012. Mój wszechświat


013. Szary Bill + szablon


Szablon:
Szablon wyjściowy: Rewelacja, wariant czarny


[nagłówek]
Pozycja: Zamiast tytułu i opisu

[tło]
Pozycja: wyśrodkowane i sąsiadująco w pionie

Układ trójkolumnowy
Szerokość całkowita: 930 pikseli
Szerokość paska prawego i lewego: 200 pikseli
Zaawansowane:
Kolor tła: #525252
Kolor tekstu: #ffffff
Tło stopki: #20211c
Wszystkie inne tła, skosy i obramowania przezroczyste. (lub według uznania)
Czcionki według uznania.

014. Indyjska piękność


015. Forgotten World


Mam nadzieję, że moje prace komuś się spodobają i zechce je wykorzystać, a nawet jeśli nie to będą cieszyły oczy.
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Witam, witam :)
    Zdecydowanie najlepsze są szablony! Pierwszy niebieski mnie zauroczył. Jest totalnie niesamowity! Aż czuje się tę magię : )
    Pozdrawiam i życzę udanej pracy na blogu. pozdrawiam ciepło ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za ciepłe słowa.
    Szczerze powiedziawszy szablony nie idą mi zbyt dobrze, ale próbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :> Nareszcie Ruda nie będzie sama :D
    Szablonyy... *-* Podziwiam. A ten niebieski rzucił mnie na kolana :D
    Tak samo nagłówek 015. Świetny!
    Miłego tworzenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!