piątek, 28 września 2012

035 Question

[klik] - coś do posłuchania
Witam, witam, o zdrowie nie pytam!
Jako, że udało się wyskrobać znów troszkę czasu, to wrzucam jakiś nagłówek wolny i poprawione zamówienie dla Rosemaneczki. Mam nadzieję, że teraz bardziej Ci się spodoba, bo posiedziałam nad nim trochę ;)

035. Question

Coś mnie wzięło na księcia i czekanie i mamy efekt. Na pewno nadaje się na opowiadanie fantasy.

Zamówienie:

Mam nadzieję, że o to Ci chodziło.

Pozdrawiam wszystkich i trzymajcie za mnie kciuki, bo przyszłe dwa tygodnie będzie pięknym pogromem ludzi w mojej klasie przez sprawdziany!

4 komentarze:

  1. rety rety dziękuje.
    Nagłówek naprawdę piękny i taki bardzo mroczny.
    dokładnie coś właśnie takiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak;p
    i nie jest ani trochę brązowy;p
    wstawie go jak tylko skończę ostatnie dwa rozdziały;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, żeby nie był ani trochę brązowy ;p

      Usuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!