sobota, 29 września 2012

036-039 And so, we rock 'n roll!

muzyka, AKCJA!

Witam wszystkich i kłaniam się w pas! Jestem Lunatic i jest to moja pierwsza notka na tym blogu. Przede wszystkim, chciałabym podziękować za przyjęcie mnie do grona tego bloga i mam nadzieję, że zasłużę aby zagrzeć tu nieco dłużej ;) Wszystkie te nagłówki zrobione są w podobnym stylu. Najbardziej podoba mi się pierwszy nagłówek, reszta jest taka sobie. Ale mam nadzieję, że one też się komuś kiedyś przydadzą.
Oto one:

036. Hermiona Granger / Emma Watson
z napisem:
bez napisu:

037. Fred i George Weasley

038. Pamiętnik w stylu mangi

039. Czarownica

6 komentarzy:

  1. Mnie się podobają, chociaż najbardziej ten ostatni w sumie ;)
    No i ta muuuuzyka <3
    Czekamy na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny jest ten przedostatni, tak sądzę. I pierwszy. Tak, zdecydowanie pierwszy jest super. Reszta oczywiście też, ale te dwa najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Rudą, ostatni mnie zaczarował :D No i witamy wśród autorów ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!