niedziela, 30 września 2012

040-044. Często jest, że ktoś słowem złym zabija tak, jak nożem.

No i witam ponownie. Jako, że jest weekend to daję dwie notki pod rząd, a co! :D Lunatic musi się jakoś rozkręcić. W tygodniu tak dobrze nie będzie, choć postaram się coś zrobić. Tym razem mam pięć nagłówków.  Cytat w nagłówku to oczywiście "Dziwny jest ten świat" Niemena ;)

040. Harley Quinn - Why so serious?

Jako, że ostatnio coś mnie wzięło na tworzenie czegoś z batmana to proszę bardzo, urocza pomocniczka Jokera. Osobiście bardzo ją lubię, chociaż ten jej wkurzający głosik w grze Batman: Arkham City kiedy mówi "Who's gonna save you now?", czy "Poor little bat!" jest niesamowicie irytujący ;) 

041. Lily Evans

Uwielbiam robić nagłówki z Huncwotami, zwłaszcza z artami. Wyszedł dość prosto i tak sobie, ale chyba może być, co? 

042. Jesień

W Polsce może jeszcze nie, ale u mnie, w Irlandii, niestety już jesień nadchodzi. Z jednej strony, wieczne deszcze nie są zbyt przyjemne, ale za to gdy widzi się te wszystkie kolorowe liście to chyba nie jest aż tak źle? :3

043. Manga - Tell me your story

Jeden z tych nagłówków, które są bardzo proste ale mimo wszystko w oko wpadają. Nie wiem czemu, ale bardzo mi się podoba, choć nic specjalnego w nim tak naprawdę nie ma.

044. Kuroshitsuji

No i oto moje ulubione anime, na którego mangę poluję od dłuższego czasu, ale wiecznie nie mają pierwszej części. Nie wiem co w tym takiego jest, ale Kuroshitsuji uwielbiam i kocham cały sercem. A rzucający nożami lokaj jest niesamowity ;)

2 komentarze:

  1. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się jesień! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 ta dziewczynka po prostu mnie zauroczyła, mimo, że nie przepadam za dziećmi xD

      Usuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!