środa, 31 października 2012

083 - 085 I'd be bored to death in heaven. + zamówienie Uri

Witam i życzę wszystkim udanego Halloween! W tej notce mam jedno zamówienie i kilka innych nagłówków.

Zamówienie dla Uri.



Jest to moje pierwsze zamówienie na tym blogu. Znalezienie odpowiedniego zdjęcia zajęło mi najwięcej czasu z całej pracy nad tym nagłówkiem. Jeśli cokolwiek ci nie pasuje w tym nagłówku, to daj mi znać - poprawię. Od razu mówię, że kolor włosów ciemniejszy nie chciał mi wyjść, bo dziewczyna na oryginalnym zdjęciu była blondynką i nie potrafię przyciemnić jej włosów w znaczącym stopniu. Próbowałam. Ogólnie jestem z tego nagłówka zadowolona, wyszedł dość ciekawie. 

083. Assassin's Creed, Ezio Auditore da Firenze: "Nulla è reale, tutto è lecito. Requiescat in pace." 


Jako, że to właśnie dzisiaj wychodzi Assassin's Creed III, postanowiłam na tą okazję pożegnać się ze swoim ulubionym bohaterem, Ezio. Jego uwagi na temat kobiet zawsze były zabawne, będzie mi tego brakować w kolejne grze. No dobra, kończę swoje gadanie, bo pewnie i tak nikt nie wie o czym mówię. Napis oznacza "Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone. Spoczywaj w pokoju.", co jest mottem wszystkich asasynów.

084. Dinozaury: "Rawr! means I love you in dinosaur." 


Mówiąc szczerze, to ten nagłówek jest taki sobie. Wybrałam ładne obrazki, ale jakoś nie chciały mi się one ładnie zgrać i wszystko co wyszło. Nie ma tragedii, ale za super też nie jest.

085, Opowiadanie fantasy: "We must protect our kingdom with our blood and blades."


Ten nagłówek może i nie tylko do takiego opowiadania pasuje, ale właśnie tak mi się skojarzył. Ogólnie rzecz biorąc, to nawet mi się podoba.

2 komentarze:

  1. O matko, nie spodziewałam się tak szybkiego wykonania mojego zamówienia i ogólnie takiego pięknego nagłówka! Dziękuję bardzo, zaraz wstawię go na bloga. Wyszedł Ci naprawdę świetnie, takie trochę mrrroczne klimaty które uwielbiam i ogólnie bardzo dobre wykonanie
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)
    PS: nie taki najgorszy ten kolor włosów, grunt, że nie są na przykład... niebieskie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i również dziękuję za słowa pochwały ;) co do włosów, to starałam się zrobić jak najbardziej ciemny rudy - wyszedł, jaki wyszedł, ale najgorzej chyba nie jest.

      Usuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!