czwartek, 1 listopada 2012

Podsumowanie nr 1

Witam!
Po prawie 3,5 miesiąca działalności stwierdziłam, że nagłówkownik powinien doczekać się swojego pierwszego podsumowania pracy. Związane są też z tym zmiany, jakie zaszły na tej stronie i jakie jeszcze zajdą.

Na początek chciałabym podsumować ilość nagłówków, jaka pojawiła się już na blogu. Mianowicie:

Ruda: 11 + 5 zamówień
Lunatic: 19 + 1 zamówienie
Cyzia: 17 + 4 zamówienia
Rani Mathur: 27 + 0
Wiewiór: 8 + 0

Nie ma co się oszukiwać, założycielka bloga dodała najmniej notek z szablonami. Przykro mi, obiecuję poprawę. Natomiast na łeb na szyję pobija wszystkich Rani Mathur, której serdecznie za działalność dziękuję. Cyzia i Lunatic utrzymują się na podobnym poziomie w ilości - Wam również dziękuję!

Czas rozdać punkty dodatkowe. Nie będę ich tym razem dawać za nagłówki ponad normę, bo musiałabym ich dodać ponad 50, a to chyba nie ma większego sensu. Oto i one:

Lunatic: 20 pkt.
Cyzia: 12 pkt.
Rani Mathur: 0 pkt.
Wiewiór: 0 pkt.

Lunatic - wygrałaś! Twoja aktywność na blogu, udzielanie dobrych rad, rozmowy na konferencjach i tworzenie nagłówków na stronę główną pobiło resztę na głowę. Tym samym zostajesz umieszczona w ramce "autorka miesiąca" i będziesz tam sobie trwać do końca tego miesiąca! Gratuluję!
Cyzia - nie martw się, jak zliczę w przyszłym miesiącu dodatkowe nagłówki, to spokojnie dorównasz naszej Lunatic, ale staraj się!
Rani Mathur - przykro mi to mówić, ale od dwóch miesięcy nie pokazujesz się na gg, nie ma z Tobą kontaktu. Mimo moich usilnych próśb na gg i tutaj, na stronie głównej nie odezwałaś się do mnie. Rozumiem problemy z komputerem, ale żyjemy w XXI wieku, są kafejki internetowe lub biblioteki szkolne - na maila zawsze można napisać. Ty tego nie zrobiłaś i dlatego jestem zmuszona podziękować Ci za współpracę. Biorę też pod uwagę fakt, że w październiku dodałaś zaledwie jeden nagłówek, zrobiony na szybko. Nie tak się umawiałyśmy. Poza tym, jako jedyna nie podpisałaś się pod regulaminem dla autorek i nawet nie wyrażasz chęci dalszej współpracy. Nie pozostaje mi nic innego jak napisać: "Żegnaj" i życzyć Ci powodzenia w życiu prywatnym.
Wiewiór - byłaś z nami przez dwa tygodnie i zrezygnowałaś - przykro mi, że tak się stało. Może jeszcze kiedyś wrócisz.


Co się działo na nagłówkowniku ostatnimi czasy?

Otóż powstało mnóstwo podstron, bardzo przydatnych i ułatwiających życie i nam - autorkom, i Wam - odwiedzającym. Wielkie podziękowania należą się Cyzi, która stworzyła i zarządza naszą Galerią - dobrze, że znajdujesz na to chwilę i skrupulatnie ją uzupełniasz - oby tak dalej!

Przyjęłam do stałej załogi trzy autorki, z tego jedną musiałam pożegnać. Mam nadzieję, że będzie nas coraz więcej.

NABÓR wciąż jest otwarty - poszukujemy 3-4 autorek lub autorów - zachęcam do zgłaszania się, wcale nie jest tak trudno się dostać!

Odbyły się dwa konkursy na zmianę szaty graficznej i, różnicą zaledwie 1 głosu, wygrała praca właścicielki. Uwierzcie, nie chciałam tego, a jury nie wiedziało czyja praca jest która.
Od dzisiaj można przysyłać kolejne propozycje na zmianę szaty graficznej, a ta, która wygrała konkurs, zostanie wstawiona prawdopodobnie jeszcze dziś wieczorem.

Współpracujemy z coraz to większą ilością blogów graficznych - serdecznie witam ostatnich - Alatum i Nee-chan, miło mi, że zainteresowałyście się naszą skromną stroną!

Pozostaje jeszcze kwestia mojego zastępcy na nagłówkowniku, który w razie mojej dłuższej nieobecności będzie zajmował się blogiem, pisał podsumowania i miał dostęp do konta, które tworzy tego bloga. Po długim zastanowieniu stwierdziłam, że należałoby jeszcze poczekać przynajmniej miesiąc. Mam nadzieję, że się na mnie nie obrazicie.

Autorki proszę o komentarz pod podsumowaniem i niewstawianie notek do 3.11.2012r.

Pozdrawiam
Ruda

4 komentarze:

  1. Cześć. Ruda wysłałam maila, przepraszam i wyjaśniam :) Nowy szablon powalający. Kolorystyka bardzo fajnie dobrana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluje Lunatic! :) Wygrana należała Ci się. Robisz świetne nagłówki, udzielasz się i pomagasz. Jeszcze raz gratuluje! C=
    Cieszę się, że zajęłam drugie miejsce. Pierwsze miejsce nie należało mi się, w pełni zgadzam się z tym, że Lunatic należało się to, jednak, siedem punktów, no cóż... Następnym razem będzie lepiej. :D
    Dziękuje i gratuluje! =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Notkę przeczytałam już wczoraj, ale dopiero teraz znalazłam chwilę żeby coś napisać. Dziękuję bardzo za miłe słowa, normalnie aż się rumienię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam wasz blog z czerwieni, toteż gdy dziś tu weszłam, nie byłam pewna, czy dobrze trafiłam. Wiele się pozmieniało, widzę, że na dobre. Gratuluję ekipie chęci do pracy i tworzenia kolejnego, wspaniałego bloga graficznego.

    Co do szablonu głównego - ciemny, może dla mnie za ciemny rpzez to, że siedzę sobie w słonecznym pokoju. W nocy o północy będzie wyglądał jednak cudownie. :)

    Pozdrawiam i zyczę dużej ilosci weny i czasu.

    KatD
    [malach-tow]

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!