poniedziałek, 26 listopada 2012

138 - 142 Niebiesko



*zasapana* Jestem już! A oto moje (po)twory na rozpoczęcie dzisiejszego dnia :D




138. Zaklinacz smoków



Jestem happy, ponieważ jest to mój pierwszy szablon z teksturą! Yay <3



139. Granatowy sen




Natknęłam się kiedyś przypadkiem na serię obrazków z tą dziewczyną, a teraz to wykorzystałam.



140. Granatowo - szablon




Rue lubi przerabianie ;P


141. Night





Nie jest źle, ale mogło być lepiej, według mnie.




142. Wolf





A oto i moja perełka. Śmiem twierdzić, że jest to najlepszy mój twór jak dotąd :D


Mam nadzieję, że zdążę coś jeszcze wykombinować. A teraz Rue idzie spać, bo pada na twarz ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!