wtorek, 27 listopada 2012

143-144 Hłehłehłe

Przez jakiś czas nie miałam internetu co nie pozwalało mi kompletnie na nic, nawet na ogarnięcie jakiś szablonów oraz czegokolwiek. Zajęłam się więc opowiadaniem, ponieważ aby zrobić szablon potrzebny mi internet, niestety. ; ) Kicia śpi w moim łokciu, chowa się przed światem. Ja dodaję szablony i zamówienie, które przesłała mi Ruda na GG. Proszę także o przedłużenie mojego stażu, w poniedziałek mam drugie podejście do praktycznego na prawko.

143. Elena

Zamówienie dla: Clouds

144. Kotecek

Ogólnikowo - jestem z nich zadowolona, ale pierwszy szablon chciałam troszkę inaczej zrobić, ale i tak jest dobrze. Mam nadzieję, że zamówienie będzie dobre.

Pozdrowienia z zadymionego od papierosów pokoju. XD

3 komentarze:

  1. Jeeeeeeeeeeeeeejusiu, jestem wniebowzięta <3 To jest to, o czym myślałam :D Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale czy ktoś mnie oświeci, jak ustawić szablony? o.O Bo nie jestem dobra w te klocki

      Usuń
  2. Bardzo ładnie ;)
    Niemniej, nie numerujemy zamówień ;p

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!