sobota, 30 marca 2013

Zamówienie dla dolina-gumisiowa.blogspot.com

Hej! Wiem, wiem, częściej mnie nie ma niż jestem, ale przygotowania do matury chwilowo zżerają mi 99.9% wolnego czasu. A zeszyt od WOSu jest moją nową biblią -.-

Do tego, jak już znalazłam chwilę, żeby zrobić kilka szablonów, to moja mysz zrobiła bunt i wyczerpały się bateryjki... a na touchpadzie ciężko dokonywać cudów. Tym samym mam tylko jedno zamówienie. Jak ktoś jest mocno zniecierpliwiony zapraszam do innych autorów.

Mam nadzieję, że Ci się spodoba. W razie problemów ze wstawieniem, zapraszam do mnie na maila lub gg. 
Chwilowo szablon w pełnej krasie można zobaczyć tutaj [klik].

Tyle dziś ode mnie, mam nadzieję, że się za bardzo nie obraziliście. 
Podsumowanie miesiąca pojawi się zgodnie z planem 1 kwietnia około godziny 15.30
Reszta zamówień pojawi się, jak tylko dostanę bateryjki do myszuni i znajdę chwilę czasu (postaram się jeszcze w święta coś zrobić).
Z pozdrowieniami i życzeniami wesołego śnieżnego króliczka 
jakże skromna ja:
Ruda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!