poniedziałek, 1 kwietnia 2013

240-243. "I ain't a soldier but I'm here to take a stand."

*Muzyka*
Witam wszystkich! Jest to moja pierwsza notka na tymże blogu. Może trochę o mnie. Jestem Viper, co w wolnym tłumaczeniu oznacza żmija. Oryginalne, prawda? c: Dostałam się na staż do Nagłówkownika, co dla mnie jest ogromnym wyróżnieniem! Szczerze? Nie spodziewałam się tego, a zgłoszenie wysłałam, bo od dawna miałam zamiar to zrobić. Dziś chciałabym Wam zaprezentować parę moich prac. Mam nadzieję, że Wam przypadną do gustu. c; (Podgląd po kliknięciu w miniaturkę)

Jestem z niego zadowolona, aczkolwiek twierdzę, że mógłby być lepszy. No cóż, może komuś się przyda ;)

Podoba mi się, ale zmieniłabym w nim coś. Problem w tym, że nie wiem, co... ;-;

Zdecydowanie mój faworyt. Minimalistyczny, delikatny i stonowany. c:

Na koniec nagłówek. Jest w miarę dobry, chociaż nieidealny. 

To by było na tyle. Mam nadzieję, że wytrwaliście i nie wypaliło Wam oczu od oglądania tego czegoś na górze. Trzymajcie się. Enjoy. x

3 komentarze:

  1. 3 najlepszy!
    Ale bardzo mi się też podoba drugi i nagłówek
    pierwszy, jakoś tak nie bardzo, chociaż nie mam nic do zarzucenia :)
    Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne nagłówki! Podobają mi się :D
    Chyba sb złożę u Ciebie zamówienie jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście, że można! Bardzo chętnie wykonam zamówienie. :)

      Usuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!