czwartek, 4 kwietnia 2013

Podsumowanie marca 2013

No i w końcu doszło do tego, że jako zastępca Rudej piszę podsumowanie. Szczerze mówiąc, to nie bardzo wiem jak mam się za to zabrać ale postaram się to zrobić jak najlepiej! Mimo, że w chwili obecnej mam urlop. I w ogóle praktycznie nic nie robię z braku czasu, to chociaż napiszę podsumowanie, o.

Szablony/nagłówki w marcu:
Ruda - 3
Lunatic - 3
Rue - 5
Vimilia - 2
Viper - 4

Suma: 19

Mało! Mało, mało, mało. Wcześniej robiliśmy o wiele więcej, a w marcu wszyscy się obijali. My z Rudą cały czas prawie na urlopie, więc to też trochę nasza wina. Ale egzaminy mimo wszystko ważniejsze. Poprawić mi się tu, dawać więcej! Normę wyrobiła jedynie Rue i jest to nieco smutne i dołujące - tak więc spinać się dziewczyny i tworzyć.

Na pokładzie witamy Viper która niedawno dodała swoją pierwszą notkę. Liczymy na długą i owocną współpracę! :)

Według ankiety, autorką miesiąca została Rue. Gratulacje, zasłużyłaś sobie - dodałaś w tym miesiącu najwięcej nagłówków. Najgorzej wypadłam ja, ale nic dziwnego, czasu na wszystko mi brakowało. Nie, żebym się nie tłumaczyła, czy coś. Bo się nie tłumaczę. Wcale. W ogóle.

Tym samym czas na punkty dodatkowe:
Ruda 2/5 pkt. ; 0/4, 2/3, 1/2, 1/1 = 6/15 *
Lunatic 1/5 pkt.; 0/4, 2/3, 0/2, 1/1 = 4/15*
Rue 4/5pkt. 0/4, 3/3, 0/2, 1/1 = 8/15 *
White Robe -------
Vimilia 2/5, 0/4, 2/3, 0/2 0,5/1 = 4,5/15
Lyneth 1/5, 0/4, 2/3, 0/2 0/1 = 3/15 *
Viper -----
Punkty wypadły jak wypadły, ale wszystkie (z wyjatkiem Vim) byłyśmy na urlopach, dlatego nie będziemy sie z Rudą zbyt bardzo czepia. Czas jednak zabrac się za sumienniejsze spamownie i odwiedzanie sojuszników, bo niestety ale zaniedbujemy je sromotnie!

Co jeszcze wydarzyło się w tym miesiącu? Było kilka konferencji, przyjęliśmy też nową autorkę, którą serdecznie witamy na blogu. Udałam się na kolejny urlop, niedostępna jest również Ruda, która przygotowuje się do matury, a Rue wraca do żywych 6 kwietnia. Ogłosiliśmy również konkurs na nowy szablon nagłówkownika, życzymy weny! Termin do 20 kwietnia.

No i spóźnione życzenia z mojej strony: dużo weny, dużo słodyczy i byle od nich nie przytyć!

Pozdrawiamy
Ruda&Lunatic

PS. Proszę o niewstawianie notek do dnia 6 kwietnia włącznie.

1 komentarz:

  1. Jej, jestem autorką miesiąca! Jupii! *zacieszam jak dziecko z cuksa* :D
    Ja wiem, że mimo iż najwięcej to i tak mało moich prac. Gupi urlop -.-
    Będzie lepiej, bo wszyscy robią big come back :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!