poniedziałek, 6 maja 2013

262. - 264. Fear of the dark.

Pochwalony! Jestem LittleEd Sheeran i jestem stażystką na tym właśnie blogu. Mam 14 lat...  Dokładnie dzisiaj skończyłam :) Co by tu jeszcze... No nie wiem, co jeszcze mogę napisać. Jeżeli ktoś ma taką potrzebę, że musi wiedzieć o mnie coś więcej, to niech pisze pod postem – odpowiem na wszystkie pytania (w granicach rozsądku).
Myślę, że to wszystko. Przejdźmy  teraz do nagłówków.
(Podgląd po kliknięciu w miniaturkę.)


To są moje dwa nagłówki rekrutacyjne i jestem z nich w miarę zadowolona. Napisy w drugim powinny być trochę inne, ale już nie mam jak tego poprawić, bo usunęłam wersję xcf i nic nie zrobię. Uch... Niestety


To jest mój najnowszy nagłówek i jestem z niego zadowolona.  Chociaż ten napis tak trochę dziwnie wygląda. Za zielono jak dla mnie :D Ale ujdzie, nie jest najgorszy ale mógłby być lepszy :)

I chyba to wszystko.
Ahhhh... Nawet dostałam życzenia od Google'a. Jakież to miłe xD
Pozdrawiam, do zobaczenia... Raczej do przeczytania :D


Aaaaa... I jeszcze jedno (kiedyś to mi się oberwie za tą gapowatość :))
Kredyty: 1 | 2 | 3 | 4

4 komentarze:

  1. Witam panią!
    Zacznę od życzeń. Z okazji urodzin życzę Ci wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia, sukcesów, miłości i czego sobie tylko zapragniesz. <3
    Teraz nagłówki. Te dwa pierwsze są bardzo ciekawe, aczkolwiek nieco bym je dopracowała. Co nie zmienia faktu, iż sądzę, że masz ogromny potencjał. Ten ostatni jest o wiele, wiele lepszy. I nawet zielony napis nie zepsuł efektu. Pogratulować! :)
    Cieszę się, że dołączyłaś do naszej załogi i mam nadzieję, iż jeszcze długo z nami zostaniesz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Vip, chociaż szczerze mówiąc nie rozumiem idei dodawania nagłówków rekrutacyjnych :P Ale to ja :P
      A co do urodzin - wszystkiego naj, naj, najlepszego, zdrowia, dużo czasu i spełnienia 99% marzeń, żeby o ten 1% można było wciąż walczyć! :)
      Pozdrawiam :)
      PS. Wejdź na gg :P

      Usuń
    2. I ja dołączam się do obu moich przedmówczyń :3
      Wszystkiego naj, naj, najlepszego! :D
      (tak, nie stać mnie dzisiaj na bycie kreatywną, aktualizowanie galerii wyprało mi mózg Q_Q)

      Usuń
    3. Tak, nagłówki rekrutacyjne są gorsze od tego ostatniego, ale jednak były zrobione jakiś czas temu, więc jednak są gorsze, bo się ciągle uczę. I mogły by być inne - teraz, kiedy na nie patrzę, to już widzę kilka rzeczy, które mogłabym zmienić.
      A te nagłówki rekrutacyjne... Tak jakoś wyszło :P
      Dziękuję za życzenia, miłe to :)
      A na gg już zaglądam :)

      Usuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!