niedziela, 5 maja 2013

260.-261. Just fantasy!

Hej!
Mam dziś względnie niezły humor, to wstawiam, co udało mi się zrobić jakiś czas temu.
Zamówienia, które są do mnie skierowane nie zostaną wykonane, gdyż autorki zapomniały o linku/buttonie do szabloniarni na ich blogu - uzupełnią, to będą miały zamówienie.
Tymczasem faza na music:
[klik]

[nagłówek] - pusty

Mam nadzieję, że się spodoba :)

Miłego dnia i trzymać kciuki we wtorek, środę, czwartek, piątek i 13 w poniedziałek, będę wdzięczna! Matura to zua rzecz :P

Have a nice day!
Kropka :)

2 komentarze:

  1. Pierwszy jest taki śliczny, delikatny. Drugi jednak podoba mi się bardziej. Tak, jest bardziej w moim stylu :)
    I życzę powodzenia na maturze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo to pierwszy mój taki z ruchomym tłem :)
      Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć :))

      Usuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!