czwartek, 2 maja 2013

Podsumowanie: kwiecień 2013

Witam, witam, o zdrowie nie pytam!
Z małym (dużo mniejszym niż ostatnio!) poślizgiem pojawia się podsumowanie kwietnia, który był nieco nieogarnięty z mojej strony, jak i całej pracy na nagłówkowniku. Szkoda. Ale po kolei.

Szablony i nagłówki:
Ruda - 2 zamówienia (miesiąc na urlopie)
Lunatic - 0 (miesiąc na urlopie)
White Robe - 0
Rue -7
Vimilia - 0
Viper - 10

Suma: 19 nagłówków/szablonów.

Jest to liczba, moim skromnym zdaniem, przynajmniej niezadowalająca, gdyż po prostu jest nas za dużo, a za mało prac. Niemniej, biorąc pod uwagę okoliczności, które zaznaczyłam w nawiasach obok punktów, powiedzmy, że to tylko jednorazowy przypadek, bo miesiąc przed maturą i egzaminy, i tak dalej, i tak dalej.

Niemniej bardzo dziękuję Viper i Rue, które poradziły sobie świetnie i wykonała aż 17 prac.

Pozostaje mi Was dopingować i samej wziąć się za robotę! (po maturze, obiecuję, że się ode mnie nie uwolnicie!)

Sądzę, że niesprawiedliwym byłoby tym razem rozdzielanie punktów, skoro sama niewiele w tym miesiącu robiłam dla szabloniarnii, więc zostawię to na ten miesiąc i podliczę punkty za dwa miesiące w podsumowaniu maj.

Co się działo w tym miesiącu?
Ja i Lunatic znów na urlopy, jednak był z nami kontakt i starałyśmy się podołać obowiązkom integracyjnym i organizacyjnym nagłówkownika. Lunatic zmienia status na "dostępny" i wraca z urlopu, ja niestety jeszcze chwilę pobędę na "niewidoku".

Przykro mi to mówić, ale w tym miesiącu pożegnałyśmy dwie autorki - Vimilię i Lynneth, które zrezygnowały z bycia częścią naszej załogi, z różnych powodów. Chciałam im serdecznie podziękować za serce, które włożyły w nagłówkownik i życzyć szczęścia w życiu prywatnym - pamiętajcie, że zawsze jesteście tu mile widziane!

Do miłych akcentów, jaki chciałam poruszyć w tym podsumowaniu, jest zakończenie stażu Viper. Żeby Cię dłużej dziewczyno nie denerwować czczym gadaniem, które mogę ciągnąć w nieskończoność i wcale właśnie nie przedłużam, gadając o dupie Maryni i w ogóle patrząc za okno i narzekając na pokrywę z grubych chmur... TAK, TAK, przeszłaś staż śpiewająco. Chyba domyślałaś się tego, gdy przyjęłam Twój projekt szablonu. Zaganiam Cię więc do roboty - nie zwalniaj tempa, bo będę gryzła!!!

Ruda zmienia nick i od dzisiaj będzie Kropką :)

Czas na to, na co wszyscy czekają, czyli na wyniki sondy na najlepszą autorkę w lutym.
Nie wiedzieć, czemu, wygrywam ja - Kropka, chociaż nic w tym miesiącu nie zrobiłam. Cóż, zostaje mi tylko bardzo podziękować i obiecać poprawę.

Sonda maja powinna pojawić się jeszcze dzisiaj.

W tym miesiącu w sondzie katalogu-graficznego zajęłyśmy 4 miejsce, co jest tak wspaniałym wynikiem, że chce mi się skakać i śpiewać z radości!!! Oby tak dalej, oby tak dalej!

Tyle tym razem ode mnie, jeśli czegoś zapomniałam, to podam w wiadomościach.

Autorki proszę o komentarz i niewstawianie notek do 4.05.13

Pozdrawiam,
Kropka

2 komentarze:

  1. WHAT?! AAAAAAAAAA! *_______* PRZESZŁAM STAŻ, MOGĘ UMRZEĆ. DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ! ♥ Bardzo, ale to bardzo się cieszę z tego powodu i na pewno nie zwolnię tempa, mam masę pomysłów i na 100% je wykorzystam. {Przeczytałam sobie konwersację i napomknę, że wykonuję zamówienia ^^} Szkoda, że dziewczyny odeszły. :< Bardzo mi z tego powodu przykro. Mam nadzieję, iż jeszcze do nas wrócą. A 4 miejsce to bardzo dobrze! Cieszę się, że tak wysoko się znalazłyśmy. c: To by było na tyle. Jeszcze raz dziękuję za pozytywny wynik stażu. :) Enjoy. x

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację Viper! :D *nie, żeby wiedziała od początku, że tak będzie*.
    Niech to... Vimi, Luniaczku, Lynn, możecie się bać.
    Gratuluję i Tobie, Kropeczko :>
    Nie zwalniamy tępa, ani Vip, ani ja, a jak jeszcze nasza Kropka dołączy to będzie świetnie :))
    Yep, 4 miejsce :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!