niedziela, 19 maja 2013

274-275 Sweet Child O'Mine

Hej, przepraszam za tak długą nieobecność, ale to tylko i wyłącznie wina zuej weny. Niestety mam tylko jeden nagłówek i jeden szablon. 
No dobra, nie przedłużam.


Doskonale wiem, że jest do niczego i bez sensu jest dodawanie takiego... czegoś, ale ... jakoś tak wyszło.

Szablon można zobaczyć tu, na blogu próbnym, bo straaasznie nie chce mi się robić podglądu.
To też nie jest nic szczególnego, ale to mój pierwszy szablon zrobiony z praktycznie cały z CSS-em (oczywiście we wcześniejszych też tego trochę było, ale... oj no dobra, już kończę te swoje wywody!). Ach, no i nie zrobiłam kolumn, bo nie mam pojęcia, co się stało, ale kod na zaokrąglanie rogów u mnie nie działał! Jeśli tylko uda mi się coś  z tym zrobić, to... będzie widać na blogu próbnym i pewnie dodam edita do tej notki.
No i znowu się rozpisałam!

Więc na tym chyba już skończę i obiecuję, że przed końcem stażu coś jeszcze dodam i będzie tego więcej!
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!