poniedziałek, 20 maja 2013

Zamówienie + 276 “Spotkajmy się znów po drugiej stronie”

HELLO! 
Co tam skarby? Dziś przychodzę do Was tylko z dwoma szablonami, chlip. :c Ale jeden to zamówienie, więc się cieszę. Nie owijając dłużej w bawełnę:

Zamówienie dla Alexiss .♥

Chciałaś, żeby była kolorystyka czarno-biała, ale nie mogłam tego zrobić postaciom. One wyglądałyby wtedy jak duchy albo gorzej. :< Mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe. 

Wolny:
Hehe, robiony przed chwilą, ale cholernie mi się podoba *.* Ach ta skromność.

To by było na tyle. Notka miała być w tamtym tygodniu, ale miałam problemy techniczne, ech... No trudno, przeżyłam. ^^ Do następnej notki, enjoy. x

4 komentarze:

  1. Jaaaakie śliczne *_*
    Drugi jest cudny... Ahhhh... Słów brak...

    OdpowiedzUsuń
  2. KJEWEJDDCNDCMKCDDFPREIDRFKMCNJCKJN *__________*
    Jaakie to jest pięknee! AWWWWWWWW! < 333
    Dziękuję, dziękuję, dziękuję! JESTEŚ GENIALNAAAA!!
    Pobieram i ustawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!