czwartek, 23 maja 2013

277-278 Other worlds

Hey, Hi, Hello!
Mjuzik na początek [klik]
I mam dla Was dwa szablony wolne, z racji, że w końcu uzyskałam zgodę od Jessicy Allain - [jej_strona_na_dA] na używanie jej obrazków, co właśnie uczyniłam przy pierwszym z szablonów. Drugi powód - skończyłam matury i jestem chwilowo wolna jak elektron - dopóki nie znajdę sobie roboty na wakacje <3
Koniec gadania, do rzeczy:
277. Jednorożec

278. Marzenia
szablon | nagłówek

Mam nadzieję, że fajne!
Tyle ode mnie :)
Paa *macha*
A, mam jeszcze szablon pokazowy, jakby ktoś chciał zobaczyć, co ostatnio stworzyłam dla siebie [klik] mogę pomyśleć, o czymś podobnym dla kogoś w zamówieniu. Również przy wykorzystaniu pozwolenia Jessicy :)

6 komentarzy:

  1. Ahhhh... ten pierwszy jest boooski!
    A drugi taki nietypowy, faajny :)
    I ten ostatni te jest przyjemny dla oka, ale te wcześniejsze podobaj mi się bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm, dzięki. W sumie, to ten drugi wygląda lepiej w pełnej krasie, jakbyś chciała zobaczyć: www.cokolwiek-byle-do-przodu.blogspot.com (jeden z moich blogów-próbnych)
      Ostatni mi się osobiście najbardziej podoba, ale ja mam inny gust, więc wstawiłam go sobie na prywatny blog :P

      Usuń
  2. Wszystkie szablony są bardzo ciekawe, jednak moim faworytem jest ten z Twojego bloga próbnego. Ma w sobie “to coś”, że to tak nazwę, hehe. :D Pierwszy jest ciekawy, a drugi niespecjalnie mi się podoba, ale też ma ciekawy układ. Ogólnie jest bardzo dobrze. ^^ Hehe, czekam na kolejne odsłony Twej twórczości, Kropeczko ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego podajesz się, że drugi szablon jest twojego autorstwa, a jest Ruda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to mój stary nick i zrobiłam szablon jeszcze za czasów jak się tak podpisywałam?

      Usuń
    2. W takim razie przepraszam!

      Usuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!