niedziela, 30 czerwca 2013

Podsumowanie: Czerwiec 2013

Dalej nie wiem, jak to się stało, że piszę podsumowanie czerwca. Dla mnie to nowość, ale też coś ciekawego. No nic. Przejdźmy do szczegółów:

szablony i nagłówki:
Kropka vel Krystaliczna: 2
Rue: 3
Viper: 1+zamówienie

W sumie: 7 nagłówków/szablonów. 

Mało! Zdecydowanie rozleniwiłyśmy się przez ostatni miesiąc. Dobrze, usprawiedliwiam nas wszystkie stresem, zakończeniami roku, maturami itp. Co nie zmienia faktu, że wszystkie musimy się poprawić, bo coś mi się wydaje, że długo nie pociągniemy na takim poziomie.

Bardzo mi przykro, że LittleEd Sheeran nas opuściła. Nasza współpraca była krótka, ale bardzo mi się podobała. No cóż, szkoda. To samo z White Robe. Została wydalona za brak kontaktu i nieudzielanie się. Okropnie mi z tego powodu smutno.

Punkty dodatkowe: 
Z racji tego, iż piszę to pierwszy raz i nie patrzyłam za bardzo na to, co się dzieje na nagłówkowniku, nie wpisuję punktów dodatkowych. Daję możliwość uzupełnienia tego Krystalicznej lub Rue.

Kolejny punkt programu (jak to śmiesznie brzmi), a mianowicie Autorka miesiąca!  Autorką czerwca zostaje... Viper! Bardzo wszystkim za to dziękuję, jesteście cudowni!

To by było na tyle. Mam nadzieję, że udało mi się w miarę dobrze przeprowadzić to podsumowanie, a Wy to przeżyliście bez większych uszczerbków.

Drogie autorki! Proszę o komentarz i niewystawianie notek do 02.07.2013

Pozdrawiam, Viper. 


2 komentarze:

  1. Trochę krótko, ale wszystko zamieszczone. Punkty dodatkowe są wyjaśnione w zakładce "Dla autorów".
    Dzięki za to podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. E no, jest w porządku :D
    Ale zaraz, zrobiłam trzy nagłówki, Vip, już chcesz zrobić ze mnie nieroba? ;p

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!