sobota, 29 czerwca 2013

Zamówienie + 289 "Hello"

Witam państwa w pierwszym dniu wakacji! Yay! Nawet nie wiecie, jak się cieszę! Nie będę musiała już spędzać czasu z moją klasą, która w ostatnim tygodniu tak zaszła mi za skórę, że szkoda nawet gadać. Przejdźmy do szablonów, w tym jednego zamówienia. :)

Zamówienie dla: MarieAnne ♥


Powiem tak, mi się podoba. Miał być brzoskwiniowy, nie wyszło. Ale jest pomarańcz. Uwierz, naszukałam się koloryzacji, która stworzyła taki efekt. 

DARMÓWKA:


MÓJ KOCHANY HENRY *Q*  Nie powiem nic więcej. 

Na tym zakończę notkę. Uwierzcie, nie mam siły robić już szablonów i nagłówków. Chyba się wyczerpałam z pomysłów i weny. No nic, trzymajcie się i wierzcie, że wena mi wróci. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!