czwartek, 6 czerwca 2013

Podsumowanie: Maj 2013

Apokalipsa właśnie nadeszła, chować się!
Czemu?
Bo Rue pisze podsumowanie miesiąca...

Szablony i nagłówki:

Kropka: 4
Viper: 9 + 2 zamówienia
Rue: 7 + 1 zamówienie
White Robe: 0
LittleEd Sheeran: 5

Suma: 25 nagłówków/szablonów

Jest to, jak na pięć autorek, troszkę mało. Najwięcej prac wykonała niezastąpiona Viper, na drugim miejscu jestem ja(Rue), na trzecim zaś Eddy(LittleEd Sheeran – nie obrazisz się, jak będzie Eddy? ;p)
Kropka na swoim poziomie ;)

Zaś White Robe
White, nie wstawiasz nagłówków/szablonów od dłuższego czasu, dlatego udzielam Ci oficjalnego ostrzeżenia, a jak wszyscy pamiętają dwa takie i pożegnamy się z autorką.

Mam nadzieję, że będzie lepiej ;)


Punkty dodatkowe:
Viper: 4/5 (nagłówki)
Rue: 1 (SPAM i odwiedzanie sojuszników), 3/5 (nagłówki)
White Robe: 0
LittleEd Sheeran: 3/5 (nagłówki)

Może moje słowa weźmiecie na poważnie…
SPAMowanie, odwiedzanie sojuszników itp. jest OBOWIĄZKOWE! Ludzie, to jest napisanie w regulaminie, czy ktoś to może czytał? Albo przynajmniej pamięta? Weźcie to na poważnie, Nagłówkownik ma swoje zasady, których mamy przestrzegać!

Co w trawie piszczy?

Zacznę od najważniejszego punktu dzisiejszego dnia, czyli od podsumowania stażu LittleEd Sheeran.
Żeby nie przedłużać (jak to miewa w zwyczaju Kropka)… TAK, BRAWO, PRZESZŁAŚ STAŻ! Moje gratulacje! Jednak nie zwalniaj tempa – wręcz przeciwnie! Tak, zaganiam Szanowną Panienkę Sheeran do roboty :3

W tym miesiącu nie przeprowadzano sondy na najlepszą szabloniarnę maja, niestety. Mam nadzieję, że w tym jednak się pojawi J

Teraz kolejny, ważny punkt, czyli sonda na Autorkę Miesiąca. Autorką maja zostaje… Viper! Gratulację!
Sonda powinna się pojawić w najbliższym czasie.

Tyle ode mnie, mam nadzieję, że przetrwaliście apokalipsę ;p

Autorki proszę o komentarz i nie wstawianie notek do 8.06.2013r.

Pozdrawiam,

Rue

4 komentarze:

  1. Piękne podsumowanie :)
    Będzie better :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rue, gratuluję ci pięknego podsumowania. Widzę, że Kropka ma konkurencję :)
    Cieszę się bardzo z tego że mam trzecie miejsce (nie myślałam, że zajdę aż tak wysoko :D) a jeszcze bardziej z tego, że jednak przeszłam staż! Łuhu, łuhu!
    Aaaaa... I jeszcze jedno. Tak, Rue, możesz nazywać mnie Eddy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay, Eddy <3
      Dziękuję, cieszę się, że podsumowanie się spodobało :D
      A co sobie myślałaś, że stażu nie przejdziesz? ;P

      Usuń
  3. Dobre podsumowanie, a jakże miałoby być inaczej. :)
    Trzeba myśleć pozytywnie, jeszcze będzie lepiej.
    A tak poza tym to się nie spodziewałam, że zostanę autorką miesiąca, haha. Mogę powiedzieć tylko tyle, że dziękuję wszystkim, którzy na mnie głosowali. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!