niedziela, 2 czerwca 2013

Zamówienie + 282-284 “Zdarza się, że razem zaufamy komuś, by potem wytatuować, by nie ufać nikomu.”

Hello robaczki! Witam Was dziś, w niedzielę, tuż przed nieszczęsnym poniedziałkiem... Dobra, nie psuję już nikomu humoru. Dziś mam dla Was zamówienie i trzy nagłówki wolne, hehe. Przejdźmy do celu notki...

Zamówienie dla: Em Ma

Chciałaś mieć więcej postaci na nagłówku, przykro mi - nie wyszło mi z nimi. Są główni bohaterowie i obrazek, który sobie życzyłaś. I tak nie jest on idealny, musiałam trochę naładować akcji, żeby zdjęcie dziewczyny prezentowało się lepiej. :) 

Nagłówki wolne: 

Taki tam nagłówek z Seleną. Akurat miałam jej zdjęcie w pliku i postanowiłam je wykorzystać. 

Nagłówek z panem Stylesem. Na pewno komuś się przyda, w to nie wątpie. Cholernie dużo jest blogów o nim, więc czemu nie? :) 

To miał być nagłówek na mojego bloga, ale postanowiłam oddać go Wam. Nie jest taki zły, prawda? :)

Nom, to by było na tyle. Nie jestem zadowolona z żadnej pracy, prócz tej ostatniej. Reszta ujdzie w tłoku. Tymczasem się żegnam. Pis ją! x

5 komentarzy:

  1. To pierwsze zamówienie nie bardzo mi się podoba, ale to kwestia gustu. Innych może zachwicić :)
    Nagłówek z Seleną podoba mi się bardziej, ale chyba nie jest w moim typie :D
    Za to nagłówek ze Stylesem to istne Cudo (tak, pisane z dużej litery!) *_*
    A na ten ostatni, to już w ogóle brak mi słów. Wydaje mi się, że to ta tekstura robi baaardzo fajny efekt. Nie napakowałaś tam dużo, ale w tym tkwi urok tego nagłówka :)
    Pozdrawiam i życzę weny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie zamówienie średniej jakości - jakieś takie rozmyte, rozmazane...
    Ten drugi nagłówek wolny bardzo dobry, natomiast dwa pozostałe - używałaś jakichś kiepskich obrazków, czy coś? Bo strasznie rozpikselowane -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie są rozpikselowane ;___; Są normalne...

      Usuń
    2. Co jak co, ale u mnie też nie są rozpikselowane ;) Tylko zamówienie jakieś takie dziwne, zamazane :c

      Usuń
  3. Dziękuję za wykonanie. :) Może nie jest idealny, ale mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!