piątek, 30 sierpnia 2013

301 - 310 Nie podążaj za tłumem

Witam :>
Zaraz Harry Potter na TVN więc nie będę się rozpisywać tylko od razu przejdźmy do rzeczy

Nagłówki bez napisów

Nie miałam pomysłu na napis. Jeśli ktoś chciałby abym do nagłówka dodała napis wystarczy tylko napisać.

301

Kategoria : Kobiety
302
Kategoria : Kobiety
Nagłówki 
Jakoś nie jestem z nich zadowolona

303
Kategoria : Kobiety
304

Kategoria : Inne
305
Kategoria : Inne
306
Kategoria : Kobiety
307
Kategoria : Kobiety
308
Kropka uprasza o niepobieranie tego nagłówka!!!
Kategoria : Kobiety
309
Kategoria : Kobiety
Stare 
Tak na koniec możecie się pośmiać. A o to mój pierwszy nagłówek 

310

Kategoria : Piekło

To tyle ja spadam bo Potter leci <3 

1 komentarz:

  1. 308 do wywalenia.
    Nie mamy kategorii "Piekło"
    Ogólnie dla mnie -za dużo wszystkiego - ozdobników, stampsów i tekstur - co za dużo to nie zdrowo - słyszałaś takie powiedzenie?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!