niedziela, 1 września 2013

Podsumowanie Wakacji 2013

[bum]
Witam, o zdrowie pytać nie zamierzam.
Mój faworyt w DMP odpadł w przedbiegach, teraz Tarnów też zawodzi, nie lubię tego :/ To tak by the way.
Podsumowanie wakacji czas rozpocząć.

Prace poszczególnych autorów

Kropka:1
Rue: 3 (urlop sierpień)
Viper: 0
Aleks R.: 6
PersonalDream: 13
Existance: 0 (!)

Ogółem: 23. Na dwa miesiące. Marność. M a r n o ś ć!!!

Ze spraw organizacyjnych. 

W lipcu, niestety, odeszła od nas nasza Viper, czego bardzo żałujemy. Pamiętaj, kochana, że zawsze znajdzie się tu dla Ciebie miejsce! Wróć, kiedy będziesz chciała i mogła.
Przyjęłyśmy na staż 3 autorki, z czego, niestety, tylko jedna przeszła go z pozytywnym rezultatem.

Nową stałą autorką jest Aleks R., której serdecznie gratuluję i mam nadzieję, że zostanie z nami jak najdłużej!

Teraz, niestety, mniej przyjemna część. Stażu nie przeszła PersonalDream. Po ogólnej naradzie ze stałymi członkami stwierdziłyśmy, że jest to osoba, która jeszcze za dużo musi się nauczyć, a uważa się za najlepszą z nas. Na nagłówkowniku panują jasne zasady - nikt się nie wywyższa ponad innych ani nikt nie jest gorszy, a tych zasad nie rozumiała najwyraźniej nasza Personal. Nie docierała też do niej żadna krytyka i nie chciała współpracować po naszych zasadach, więc postanowiłyśmy się pożegnać. Życzymy powodzenia w dalszym bloggowaniu.
Existance, tu nie miałam najmniejszego wyboru - nie dodała żadnej notki, nie było z nią kontaktu od przeszło 3 tygodni i po prostu musiałam usunąć ją z grona autorów Nagłówkownika. Proponuję spróbować jeszcze raz, jeśli Ci zależy, Exi :)

Co z ciekawostek i innych?

Na katalogu grafików pojawiła się sonda dotycząca najlepszej szabloniarni września. Zapraszam do głosowania, link znajdziecie w menu obok notki i tutaj: [klik].
Będziemy wdzięczni za wszystkie głosy!

Dalej. W sierpniu został zorganizowany konkurs na szablon główny nagłówkownika. Wyniki poznamy w sobotę 06.09.13

Ostatnia rzecz. W najbliższym czasie planujemy stworzyć podstronę z opisami autorów. Proszę każdego zamawiającego o zapoznanie się z nią, jak już zostanie stworzona.!!!

Nasza maskotka - Rue, obiecuje zadbać o uzupełnianie galerii! :)

Tyle ode mnie, jak o czymś zapomniałam, dam znać w ramce z wiadomościami. :)
Pozdrawiam,
Kropka.


Każdą autorkę proszę o komentarz i nie wystawianie notek do dnia 3.09 włącznie. :)

PS. Moja słaba dyspozycja wynika z braku czasu, gdyż, ponieważ pracuję i niestety niewiele czasu jest mi dane spędzać przy komputerze :( Plasiam *chowa się za łapkami*

9 komentarzy:

  1. 1. Maskotka zadbała już o Galerię, uzupełniła, uzupełniać na bieżąco zamiar ma.
    2. Maskotka smutna jest, że mało tak nagłówków dodała, jednak
    zamiar ma poprawić się.
    3. Gratulację Aleks, dobrze w załodze mieć Cię.
    4. Niech moc będzie z wami!
    Zawsze nienormalna
    Rue
    (\/)
    (*.*)
    ( )
    _ _


    A tu królik

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest źle, ale na pewno uda nam się poprawić i będzie więcej prac.
    Myślę, że decyzja o stażu pozostałych osób jest poprawna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam prace PersonalDream i zupełnie nie wiem dlaczego stwierdziłyście, "że jest to osoba, która jeszcze za dużo musi się nauczyć". Moim zdaniem ona naprawdę wie co robi i wcale nie uważam, że musi się jeszcze wiele nauczyć. Podam przykład:
    Krystaliczna: to twój szablon http://img600.imageshack.us/img600/799/o2wr.png Moja opinia o nim: nic nie trzyma się kupy. Wszystkie te tekstury zupełnie nie pasują do kobiety na pierwszym planie, złe dobranie koloru tła do całości jest do kitu. Pisałaś w komentarzu, że musiałaś tę kobietę idealnie wyciąć - okej, ale jest mnóstwo efektów, które można wykorzystać. Jeśli się nie mylę to pisałaś tam także coś o PhotoFiltre - jest to słaby program jeśli chcesz naprawdę robić zaje#iste nagłówki/szablony. Gdy chcesz coś dobrego tworzyć, a nie chcę też stwierdzić, że tworzysz źle, to proponuję przerzucić się na Gimpa bądź starą wersję Photoshopa, ewentualnie mogę Ci znaleźć link do Photoshopa CS4 po polsku.
    Praca PersonalDream: http://img825.imageshack.us/img825/7869/k5e3.png Jak na moje oko jest to Photoshop, ale wolę nic nie twierdzić. Praca jest dobra. Jest dobrze dopasowany i usytuowany napis, który pasuje do całości. Tekstury naprawdę nie są źle dobrane. Jedyne do czego mogę się przyczepić to i tak zbyt słabe przejście zdjęć w tło, ale jest gradient, jest z pewnością jakaś akcja. Może jest trochę za dużo dodatków, ale to samo jest u Ciebie Kropko - też za dużo tekstur i stocków. Nie wiem gdzie skierować oko.

    Ogólnie podsumowując to powiem tak: by uważać się za lepszego w czymś trzeba robić postępy i osoby postronne muszą je widzieć. Niestety, ale u Ciebie kropko go nie widzę, bo cały czas jest tak samo, a jeśli był jakiś postęp to minimalny. Co do PersonalDream - jej prace nie są najgorsze, a jedne (i tu też tylko wybiórczo) z lepszych na tej stronie.

    Tyle ode mnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale pomyliłaś się co do PersonalDream. Z pewnych powodów nie mogła zostać z nami. Może jej nagłówki są dobre, ale ona sama nie zachowywała się stosownie i mogę uznać, że olała regulamin. Z tego, co wiem, używa ona też programu PhotoFiltre, więc nie możesz jej chwalić, a zarazem krytykować ten program.

      Usuń
    2. Nie wiem co działo się w środku Waszego organizmu - strony. Odniosłam się tylko do jednego zdania w całym podsumowaniu i nie uwzględniałam jej zachowania, bo go po prostu nie znałam i miałam prawo nie zamieścić tego w komentarzu. ;) Skoro używa tego samego programu co Krystaliczna to czemu efekty jej pracy nie są tak dobre jak PersonalDream? Jest to ten sam program, Krystaliczna dłużej go używa, a po pracach PersonalDream nie widać, że robi to krótko, a raczej powiedziałabym, że robi to znacznie dłużej jak Krystaliczna. Jak widać mogę ją chwalić i krytykować PF jednocześnie. Są rzeczy możliwe na tym świecie. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. White, kocham Twoje wtrącanie się i wywnioskowanie nie-wiadomo-czego z pojedynczego zdania.
      W moim podsumowaniu nie było słowa o tym, że uważam, iż PresonalDream jest ode mnie gorsza czy musi się nauczyć dużo w kwestii robienia grafiki; Z całego kontekstu wynika, że jest osobą, która nie bardzo umie się podporządkować całemu zespołowi i koniecznie chce wprowadzać własne rządy na nieswojej stronie. A na to nie pozwolę. Nie będzie mi jakaś dziewczyna mówiła, że ona nie zmieni kategorii nagłówka, bo według niej MAM taką stworzyć. Daj spokój, nie o to chodzi...
      Bądź tak miła i następnym razem zapytaj o konkretny powód, jeśli czegoś nie rozumiesz.
      A że uważasz mnie za cienką - doskonale o tym wiem, kochanie, nie trzeba mi tego przypominać. Jeśli miałaś zamiar wjechać mi na ambicję albo obrazić, to - wybacz - ale nie poskutkowało.

      Usuń
    4. Ahm, a co do programów graficznych - mam i Gimpa i Adobe PS Elements 8.0, więc nie, nie potrzebuję od Ciebie żadnego programu.

      Usuń
  4. Oczywiście, rozumiem. Mimo wszystko dziwi mnie te parę zdań.
    1. „Że jest to osoba, która jeszcze za dużo musi się nauczyć”. /Regulamin*Jesteśmy tu, żeby się dokształcać i rozwijać w robieniu grafiki*/- Nigdy w swoim życiu nie uważałam się za lepszą. Bo czym miałabym się pochwalić ? Marnie wykonanym nagłówkiem ? Nie sądzę. Nawet w zgłoszeniu zaznaczyłam, że dopiero zaczynam i muszę się wiele nauczyć.
    2. /Regulamin*Krytykujmy i komentujmy sobie nawzajem prace */Rozumiem, że wyrażanie swojego zdania, bądź po prostu danie paru rad jest złe ? Przecież nie mówiłam, że nagłówek jest okropny, bo tak nie sądziłam. Napisałam tylko, co mi się w nim nie podoba i dałam parę rad. Czyż nie o to chodziło ?
    3. „Na nagłówkowniku panują jasne zasady - nikt się nie wywyższa ponad innych ani nikt nie jest gorszy, a tych zasad nie rozumiała najwyraźniej nasza Personal” - To trochę śmieszne. Dlaczego ? Może dlatego, że nigdy nikogo nie obraziłam ani nie uważałam za gorszego. A jeśli tak, to uświadom mnie jakim słowem to zrobiłam. 4. „Nie docierała też do niej żadna krytyka i nie chciała współpracować po naszych zasadach” – Nie dostosowałam się ? Ciekawe do czego ?
    Rozumiem, że założycielka za mną nie przepada. Bo oczywiście kim jest człowiek który nie postawi poprawie przecinka ...
    Mimo wszystko dziękuję za współpracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeżywam braki w przecinkach, ale błędy ortograficzne w nagłówku, których nie miałaś najmniejszego zamiaru poprawić, to co innego - Personal, nie będę tutaj mówić, co uważam za złe w Twojej współpracy z nami. Jak się chcesz dosłownie wszystkiego dowiedzieć, to zapraszam na gg... Chociaż wątpię, żebyś chciała przyjąć do wiadomości jakąś krytykę... A wybiórcze czytanie regulaminu mija się z celem.
      Dziękuję za uwagę.
      Bajki.

      Usuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!