wtorek, 10 września 2013

312-316 Trixie Verdass



Hey!!

   Jestem Trixie Verdass i zostałam przyjęta na staż!Jestem niezwykle uradowana mogąc tworzyć na tak bardzo świetnym blogu!Jestem administratorką  Szablony na wesoło .Możecie tam zobaczyć resztę moich prac!A właśnie zanudziłam was już chyba?? Oto moje 4 wolne nagłówki!







   

To tyle jeśli chodzi o to co przygotowałam na dziś!

Szablony również robię.Możecie je zobaczyć na moim blogu!

Przyjmę (jeśli oczywiście jakieś będą) 2 zamówienia

Trixie Verdas

5 komentarzy:

  1. Zamówienie przyjmują tylko pełnoprawne autorki, to po 1.
    Po 2, trzeci nagłówek zupełnie mi się nie podoba, nie dopasowałaś tej latarenki morskiej ani kolorystycznie, ani dokładnie nie wycięłaś. Postaraj się przy następnym bardziej.
    Po 3, musisz popracować nad wycinaniem postaci - trochę za bardzo pozwalasz działać konturowi progresywnemu.
    Reszta całkiem całkiem - ale uważaj na dopasowanie napisów.
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale uważam, że trochę przesadzasz. Jestem pierwszy raz na tym blogu więc nikogog nie znam, ale nagłóki Trixie wszystkie są śliczne i chyba najładniejsze na tym blogu. Eeee nie dopasowana latarenka? Uważam, że jest świetnie dopasowane a wycinanie postaci akurat jest dobre. Nie wiem czy jesteś tu administratorką, ale można tak wywniąskować czytając Twój komentarz.

      Usuń
    2. Pozwólcie, że się wtrącę.
      Trixie ma ładne nagłówki - to się zgodzę, jednak ta latarnia to tak za przeproszeniem, ni w dupę, ni w oko. Wszystko w stonowanych kolorach, a tu nagle BUM - latarnia.
      Wycinanie postaci nie jest proste, ja sama dobrze o tym wiem. Niestety tylko wprawne oko odnajdzie działanie konturu progresywnego.

      Trixie, witaj na stażu, miło mieć kogoś nowego w szeregach :)
      Pozwól, że teraz wyrażę swoje zdanie na temat reszty nagłówków
      1. Wszystko fajnie, ale... Napis. Nie pasuje zbytnio do kolorystyki nagłówka.
      2. Nie, nie, nie. Postać po prostu nie pasuje. Gdybyś dała jej barwy żółci - może i byłoby naprawdę dobrze. Ale tak... Ona zbytnio się wyróżnia, odcina.
      3. Tak jak wspomniałam - ta latarnia ni w pięć, ni w dziesięć. No po prostu nie.
      4. Nie licząc mojego wstrętu do zielonego... Nie, jednak nie da rady. Wstręt bierze górę.
      Popracuj nad napisami. Nie muszą być tylko czarne, ani tym bardziej nie muszą być stworzone tą samą czcionką. Ja też miałam z tym problemy - napisz do mnie, pokażę Ci pierwsze moje nagłówki :)
      Mam nadzieję, że moją krytykę przyjmiesz do serca i coś z nią zrobisz.
      Pozdrawiam serdecznie!
      Rue
      (piszę z innego konta, gdyż to ja, leń śmierdzący, któremu nie chce się przelogować na drugie konto)

      Usuń
    3. Do Maja_Howard.
      Słonko, nikt nie powiedział, że nagłówki Trixie nie są ładne. Są. Ale żeby się dokształcać i ulepszać własne techniki robienia grafiki, trzeba bezstronnego zdania i konstruktywnej krytyki - jeśli w ogóle wiesz, co znaczy to pojęcie.
      Moim celem nie było obrażenie, Trixie, ani tym bardziej zjechanie jej, żeby poczuła się nic nie warta, co insynuujesz. Na tym blogu komentujemy sobie nawzajem notki, żeby pomagać sobie ulepszać nasze umiejętności. Także, zanim kolejny raz na mnie naskoczysz - zastanów się, czy mój komentarz nie jest dla dobra osoby tworzącej dany nagłówek/szablon.
      Pozdrawiam,
      K.

      Usuń
  2. Najbardziej rażą w oczy niedopasowane kolorystycznie postacie i napisy. Popracuj nad tym, a Twoje nagłówki będą naprawdę ładne. Pod teksem możesz dodać jakiś cień, a będą wyglądały lepiej. Ja tak robię. Napisy dostają wtedy jakiś efekt, przez który lepiej wtapiają się w tło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!