czwartek, 19 września 2013

317-320 Powrót Rue

Cześć :)

Dawno mnie nie było, niestety, szkoła daje popalić. Ale skoro już jestem... 

317. Wolverine

318. Książka

319. Taniec

320. Muzyka

To teraz małe wyjaśnienia:

Dwa ostatnie nagłówki miały być szablonami. Ale, niech to szlag, Blogger ma fazy lepsze niż Onet za starych lat i ni cholery nie chciał mi wgrywać komend CSS, dlatego tylko nagłówki.
A TU mogę wam pokazać szablon na mojego bloga, a co.
Mam nadzieję, że następną notkę dodam niebawem, lecz niczego nie obiecuję.
Całusy wielkie.
R.

2 komentarze:

  1. Jaka szkoda, że blogger zwariował :C Drugi i trzeci nagłówek po prostu powalają na kolana <3 Są genialne i cudownie prezentowałyby się na szablonach. Jestem pewna, że wiele osób by takie szablony pobrało. Mam nadzieję, że niebawem uda Ci się mimo wszystko coś z nich skleić:) To będą naprawdę GENIALNE szablony <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę umierać <3
      Dziękuję za pochwałę, może uda mi się coś skleić z nagłówków. Tylko niech Blogger przestanie mieć głupie fazy.
      Trzymaj kciuki :)

      Usuń

Jeśli składasz zamówienie lub pobierasz nagłówek/szablon z naszej strony PRZECZYTAJ REGULAMIN!